Bezárás    

    DEVELOR Tanácsadó Zrt. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72. Cégjegyzékszám: 01-10-045069

    Mutasd az összes elérhetőséget!
    Lépj kapcsolatba velünk!    
    • Attitűdformálás
    • Vezetés és Menedzsment
    • Ügyfélszolgálat, Értékesítés és Tárgyalástechnika
    • Személyes hatékonyság és Kommunikáció
    • Csapatépítés és Együttműködés
    • Felmérés és Diagnosztika
    • HR tanácsadás és coaching
    • Szolgáltatások
    Személyes tréning

    Diversity & Inclusion

    Játék alapú tréning

    VUCA Mindset

    Személyes tréning

    Digital mindset

    Személyes tréning

    Munkabiztonsági attitűd

    Személyes tréning

    Growth mindset

    Személyes tréning

    Vezetői Bátorság

    Személyes tréning

    AI mindset workshop

    Személyes tréning

    VISSZAJELZÉS KULTÚRA

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Keress szolgáltatásaink között!

    Forrásaink közt található

    • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Fedezd fel tartalmainkat!

    A kommunikációs tréning célja

    • Úgynevezett win-win kommunikációs helyzetek kialakítása
    • Érdekérvényesítő készség fejlesztése
    • Aktív hallgatás és az ellenkező nézőpont befogadása
    • Saját véleményünk képviselete
    • Meggyőzés módjának elsajátítása
    • Konfliktushelyzetek asszertív módon történő kezelése
    • A partnerek és saját magunk számára legmegfelelőbb kommunikációs eszköz megtalálása és alkalmazása
    • Az agresszív és a behódoló technikákon kívüli, egyéb kommunikációs lehetőségek elsajátítása
    • Különböző helyzetek kommunikációs sajátosságainak megértése

    Kommunikációs tréning: ezért éri meg

    Egy racionálisan gondolkodó vezető vagy HR-es perspektívájában talán az első kérdés, ami a kommunikációs tréning kapcsán felmerül, hogy vajon megéri? A válasz pedig egyértelműen igen! Ugyanis a tréningek bizonyítottan növelik az elköteleződést, az elkötelezett munkatársak pedig bizonyítottan eredményesebbek.

    Kommunikációs képzéseink legnagyobb előnye, hogy teljes mértékben csapatod igényei szerint alakítjuk. Ennek a rugalmasságnak köszönhető, hogy a Develor trénerei által átadott tudás és a közösen begyakorolt, esetleg újonnan megtanult készségek azonnal beépülnek a mindennapi gyakorlatba.

    A hatékony kommunikációval pedig:

    • javul a munkatársak hatékonysága
    • javul az együttműködés a csapaton belül
    • gördülékenyebbé válnak a folyamatok
    • és a hibrid munkavégzés is sokkal könnyebben működik.

    Helyzetek, amikor minden a kommunikáción múlik

    Kezdjük a leginkább hétköznapi példával: bármilyen munkakörnyezetben vagyunk is, a csapatot minden bizonnyal egymástól (sokszor élesen) eltérő személyiségek alkotják. Ez sokszínűséget és gazdag eszköztárat biztosít – de nehézségekkel is jár, hiszen hasonló a hasonlóval kommunikál a legkönnyebben. Insights Discovery képzésünk egyszerre fejleszti a kollégák személyes önismeretét, a kommunikációs hatékonyságot és a csapat különbségeken átívelő együttműködését.

    Tárgyalások

    Az első helyzet, ami az üzleti kommunikációról sokaknak eszébe jut, a tárgyalás. Nálunk kidolgozhatod saját taktikáidat, megtanulhatod felismerni a különböző tárgyalási trükköket, felkészülhetsz a váratlan fordulatokra, és elsajátíthatod, hogyan viselkedj minden helyzetben diplomatikusan. Mindehhez komplex szituációs gyakorlatokat is biztosítunk, hogy a gyakorlatban is azonnal alkalmazni tudd a tanultakat.

    Kiélezett szituációk

    Feszült helyzetek bárhol, bármikor előfordulhatnak. Amikor egy vagy több fél felkavart érzelmi állapotban van, vagy más okból vitás szituáció alakul ki, az asszertív kommunikáció az, amely segít előrelépni. Célzott kommunikációs tréning programunkon nemcsak a módszert adjuk át: a résztvevők azt is megtanulják, mikor érdemes alkalmazni azt.

    Multikulturális együttműködés

    Jól ismerjük, hogy a mi kultúránk hogyan áll a határidők kezeléséhez, a kommunikációs stílusokhoz vagy épp az öltözködéshez. A más kulturális környezetből érkezett munkatársak azonban sokszor úgy tűnik, egészen más világot képviselnek – ezért a hatékony együttműködéshez nem elég a közös nyelv ismerete. A Develor multikulturális kommunikációs tréning segít elhárítani ezeket az akadályokat.

    Panaszkezelés

    Az ügyfélszolgálatok dolgozói naponta számtalan alkalommal szembesülnek az előbb illusztrált kiélezett helyzetekkel – ezért esetükben intenzív, ügyfélkezelésre szabott kommunikációs képzés szükséges. A Develor programja segíti a résztvevőket, hogy megtalálják az ügyfélcentrikus hozzáállás és az asszertív panaszkezelés közötti arany középutat.

    Virtuális munkavégzés

    Az internet eltörli a fizikai határokat – ezzel együtt azonban el is távolít minket egymástól. Ezzel a kettősséggel kell megbirkóznia a virtuális vagy hibrid munkavégzésre átálló csapatoknak. A sikerhez ez esetben is a hatékony kommunikáción át vezet az út.

    Kommunikációs képzés a kézzelfogható fejlődésért

    Kinek ajánljuk? 

    • Akik szeretnék fejleszteni kommunikációs képességeiket
    • Azoknak, akik emberekkel dolgoznak nap mint nap
    • Akik hatékonyabbak szeretnének lenni az üzleti helyzetekben
    • Vezetőknek, menedzsereknek
    • Az értékesítés területén dolgozóknak
    • Akik növelni szeretnék hatékonyságukat
    • Csapatban dolgozóknak

    Kommunikációs tréning: milyen készségek sajátíthatók el?

    • Magabiztos kommunikációs készség
    • Meggyőző vezetői képesség
    • Logikus, lényegre törő fogalmazás
    • Tudatos bizalomépítés, mások cselekvésre ösztönzése

    Hatékony kommunikációs tréning a Develortól

    Miért válaszd a Develor képzéseit? 

    Számunkra kiemelten fontos, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek képzéseink után, növeljék csoportos hatékonyságukat és örömöt találjanak mindennapi munkájuk során. Ezért küldetésünknek tekintjük, hogy segítsünk az ügyfeleinkben rejlő képesség kiteljesedésében. Így alakítjuk ki képzéseinket, amelyeket minden esetben testre szabunk.

    A 30 éves fennállásunk óta rengeteg elégedett ügyfelet tudhatunk partnereink között. Évente már több mint 350 cég számára nyújtunk segítséget, tanácsadás, tréningjeink és képzéseink által.

    Európa vezető tréning-tanácsadó cégének számítunk és immár 16 országban jelen vagyunk. Különböző szolgáltatásaink sikerességét tanácsadó és kommunikációs tréner kollégáink szakértelmének és egyedülálló látásmódjuknak köszönhetjük.

    Hisszük, hogy csakis elkötelezett munkatársakkal lesz egy vállalkozás működése sikeres. Éppen ezért segítjük a cégeket abban, hogy munkavállalói a legjobb teljesítményt nyújthassák azáltal, hogy fejlesztik képességeiket.

    Az innováció számunkra kiemelten fontos, ezért tanfolyamainkat és módszereinket folyamatosan megújítjuk és fejlesztjük, annak érdekében, hogy együtt haladhassunk a folyamatosan változó világ igényeivel.

    Büszkék vagyunk arra, hogy cégünk világszintű minőséget képvisel, aminek bizonyítéka résztvevőink visszajelzése és tréningjeink összesített értékelésének eredménye.

    Tanfolyamaink mérhető fejlődést hoznak. Emellett tréningjeink élményszerűek, amiket teljes mértékben a résztvevők saját igényeire szabunk.

    Egyéb cikkek

    Kommunikációs tréningjeink

    Vállalatod egyedi igényere dolgozzuk ki a céljaidat támogató kommunikációs tréning programot.

    Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!