Bezárás    

    DEVELOR Tanácsadó Zrt. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72. Cégjegyzékszám: 01-10-045069

    Mutasd az összes elérhetőséget!
    Lépj kapcsolatba velünk!    
    • Attitűdformálás
    • Vezetés és Menedzsment
    • Ügyfélszolgálat, Értékesítés és Tárgyalástechnika
    • Személyes hatékonyság és Kommunikáció
    • Csapatépítés és Együttműködés
    • Felmérés és Diagnosztika
    • HR tanácsadás és coaching
    • Szolgáltatások
    Személyes tréning

    Diversity & Inclusion

    Játék alapú tréning

    VUCA Mindset

    Személyes tréning

    Digital mindset

    Személyes tréning

    Munkabiztonsági attitűd

    Személyes tréning

    Growth mindset

    Virtuális tréning

    Vezetői Bátorság

    Személyes tréning

    AI mindset workshop

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Keress szolgáltatásaink között!

    Forrásaink közt található

    • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Fedezd fel tartalmainkat!

    Kinek javasoljuk?

    • Vezetők, akik mindennapos kommunikációt folytatnak ügyfelekkel is

    Hány résztvevőnek?

    8 - 12

    Mennyi ideig tart?

    2 nap

    • Személyes tréning
    • Virtuális tréning

    Kritikus helyzetekben lehet segítségünkre az asszertív kommunikáció. Helyes alkalmazása során határozottan kiállunk magunkért és az érdekeinkért úgy, hogy mindeközben figyelünk a másik fél érdekeire és céljaira is. Hiszünk abban, hogy az élet sokkal összetettebb és változatosabb annál, mint hogy mindig asszertív stílust kellene alkalmazni. A mi megközelítésünkben, az asszertív kommunikáció egy választás.

    Alkalmazása helyzetfüggő és nem ráerőltethető minden szituációra, ugyanakkor, a legjobb választás kiélezett beszélgetések esetében.

    A PROGRAM MODULÁRIS FELÉPÍTÉSŰ, mely maximálisan illeszkedik a célcsoport igényeihez és a munkahelyi helyzeteikhez.

    A PROGRAM ELSŐ RÉSZE az asszertivitás alapelveire összpontosít és betekintést enged azokba a gondolkodásmintákba (én-állapotokba), amelyek viselkedésünk hátterében állnak. A résztvevők megismerhetik az alapvető asszertív kommunikációs technikákat, amelyeket a mindennapi helyzetekben is alkalmazni tudnak: hogyan viselkedjünk asszertíven, hogyan kezeljük az agresszivitást vagy a passzivitást asszertív technikákkal.

    Az asszertív szemlélet megismerésén kívül a PROGRAM MÁSODIK FELÉBEN olyan kifejezetten nehéz helyzeteket gyakorlunk, amellyekel a résztvevők szembesülhetnek munkájuk során.

    Az asszertiv kommunikacio tanulhato

    A tréning céljai

    • begyakorolják a magabiztos kommunikáció módszerét
    • képesek lesznek elvárásaikat világosan, tömören és magabiztos módon megfogalmazni
    • képesek lesznek partneri viszonyt kialakítani nehéz kommunikációs helyzetekben
    • megtanulnak és gyakorolnak több olyan kommunikációs technikát, amelyek a kiélezett beszélgetések során hasznosak

    Témák

    • Az asszertivitás alapjai
    • Az asszertivitás fogalma és háttere
    • Az én-állapotok megértése – szemléletmód a viselkedés mögött
    • Mikor és miért legyünk asszertívak?
    • Hogyan legyünk asszertívak – alapelvek és technikák
    • Kiélezett helyzetek
    • Visszajelzés adása és fogadása
    • Asszertív „nem”
    • A rossz hír átadása és kezelése
    • Asszertív panaszkezelés
    • Asszertív konfliktuskezelés
    • Haladó technikák

    Mi az az asszertív kommunikáció?

    Az asszertív kommunikáció során úgy fejezhetjük ki a véleményünket, igényeinket, érzéseinket és húzhatjuk meg határainkat, hogy közben tiszteletben tartjuk mások igényeit és érzéseit. Egyértelműen és nyíltan fejezheted ki magad, de nem sértő vagy agresszív módon. Az asszertív kommunikáció célja az együttműködés, a konfliktusok kezelése és a hatékony kapcsolatépítés.

    asszertív kommunikáció tréning gyakorlatok a Develortól. Az asszetív kommunikáció elengedhetetlenül fontos.

    Jellemzői

    • Önérvényesítés: Úgy fejezzük ki saját igényeinket, érzéseinket és álláspontunkat, hogy közben nem hagyjuk magunkat befolyásolni mások elvárásai vagy véleménye miatt.
    • Tisztelet: Az asszertív kommunikáció során az egyén tiszteletben tartja mások érzéseit és véleményét. Nem beszél sértő vagy leértékelő módon másokkal.
    • Egyértelműség: Fontos, hogy az üzenetek világosak, egyértelműek és konkrétak legyenek. Nem szabad ködösíteni, kétértelműen fogalmazni!
    • Aktív hallgatás: Az asszertív kommunikáció során az egyén nem csak beszél, hanem aktívan meg is hallgat másokat, nyitott a mások véleményére és érzéseire.

    Az asszertív kommunikáció gyakorlatok előnye

    Hatékony problémamegoldás

    Egy asszertív tréning több előnnyel is rendelkezik, ám kétségkívül a legfontosabb az, hogy nagyban fokozza a problémamegoldás hatékonyságát. Megfelelő kommunikációra ráadásul nemcsak az üzleti életben van szükség, hanem a magánéletben is nagy hasznát vehetjük. Gyors és mindkét fél számára megfelelő megoldás viszont asszertív kommunikáció nélkül nem jöhet létre.

    Erősebb üzleti kapcsolatok

    Az asszertív kommunikációs tréning nagyban hozzájárul ahhoz, hogy az önérvényesítés folyamán elkerüljük a másik fél érzéseinek megsértését. Az empátia és a figyelmes konfliktuskezelés segítségével könnyedén elmélyíthetjük üzleti kapcsolatainkat.

    Gördülékeny konfliktuskezelés

    A nézeteltérés az egyik legtermészetesebb velejárója az emberi kapcsolatoknak. Munkahelyi folyamatok, magánéleti kapcsolatok és a hétköznapok egyéb szituációi sok súrlódási lehetőséget tartogathatnak. Hogy az esetleges vélemény különbségeket építő jelleggel tudják megvitatni a felek, ahhoz elengedhetetlen az asszertivitás eszközeit alkalmazni.

    Megnövelt produktivitás

    Biztos veled is előfordult már, hogy nem tudod hogyan kellene a megbeszélés során felvetett ötleteket bírálni, anélkül, hogy megsértenél másokat. Ilyenkor hatalmas segítség lehet tréningünk. Az asszertív kommunikációs tréning gyakorlatainak elsajátításával ilyen és ehhez hasonló helyzetekben érhetsz el nagy sikert. Így pedig akár a mindennapos munkavégzést is megkönnyítheted.

    Miért érdemes minket választani?

    • Évente több, mint 350 ügyfélnek segítünk elérni a sikeres vállalkozáshoz vezető célokat változatos és cégre szabott tréningjeinkkel.
    • Hiszünk abban, hogy mindenki képes napról napra fejlődni mind egyénként, mind pedig csapat szinten, és ügyfeleink elégedettségét tekintjük küldetésünknek.
    • Fennállásunk 30 éve alatt összesen több mint 11 000 sikeres projektet valósítottunk meg. Ilyen például a vezetőképzéssel, értékesítési képzéssel és tehetségmenedzsmenttel.
    • A nemzetközi piacokon vezető tréning-tanácsadó céggé váltunk Európa szinten, amit tanácsadóink folyamatos képzése, kiemelkedő szakértelme és egyedülálló látásmódunk eredményez.
    • Tréningjeink és módszereink állandó megújítására komoly energiát fordítunk a résztvevők visszajelzései alapján, mert kiemelten fontosnak tartjuk a folyamatos fejlődést.
    • Képzéseink élményszerűek és teljes mértékben a vállalatok igényeire vannak szabva, így látható fejlődést hoznak.

    Ha neked is fontos a hatékony és gördülékeny munkavégzés, akkor jelentkezz képzésünkre!

    Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

      Kapcsolódó megoldások