Bezárás    

    DEVELOR Tanácsadó Zrt. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72. Cégjegyzékszám: 01-10-045069

    Mutasd az összes elérhetőséget!
    Lépj kapcsolatba velünk!    
    • Attitűdformálás
    • Vezetés és Menedzsment
    • Ügyfélszolgálat, Értékesítés és Tárgyalástechnika
    • Személyes hatékonyság és Kommunikáció
    • Csapatépítés és Együttműködés
    • Felmérés és Diagnosztika
    • HR tanácsadás és coaching
    • Szolgáltatások
    Személyes tréning

    Diversity & Inclusion

    Játék alapú tréning

    VUCA Mindset

    Személyes tréning

    Digital mindset

    Virtuális tréning

    Munkabiztonsági attitűd

    Személyes tréning

    Growth mindset

    Személyes tréning

    Vezetői Bátorság

    Személyes tréning

    AI mindset workshop

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Keress szolgáltatásaink között!

    Forrásaink közt található

    • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Fedezd fel tartalmainkat!

    Kinek javasoljuk?

    • Értékesítők
    • Értékesítést támogató szakértők
    • Értékesítési vezetők

    Hány résztvevőnek?

    8 - 12

    Mennyi ideig tart?

    2 nap

    Értékesítés és ügyfélélmény (CX)
    • Személyes tréning
    • Virtuális tréning

    Tudjuk-e azt, hogy valójában mitől jobb egy értékesítő, mint egy másik? Mitől működik valaki hatékonyabban?

    Gyakran előfordul, hogy a egy folyamat és a berögzült rutinok miatt nehéz az értékesítő dolga. Gyakran azonban ő ennek nincs is tudatában. Ahhoz, hogy jó értékesítő legyen – a motiváltság mellett, még ismerni kell a megfelelő folyamatokat és módszereket is.

    Alaposan és tudatosan megtervezett folyamat, melynek középpontjában az ügyfélelvárások és a szükségletek állnak. Támogatja az értékesítőket, hogy tökéletes tárgyalást folytassanak ügyfeleikkel. A folyamat a következő tézisre épít: amennyiben az ügyfél bízik az értékesítőben, olyan terméket kap, amely az igényeknek teljesen megfelel, és a vásárlói fedezet is rendelkezésre áll, akkor az értékesítés megvalósul.

    Consultative sales process

    A KÉPZÉS BEMUTATJA az értékesítési folyamat – adott piacra és ügyfélkörre releváns – szakaszait, az értékesítő céljait és ideális viselkedését az egyes fázisokban, figyelembe véve az ügyfélelvárásokat és az egyes ügyféltípusokat (a Develor DDS ügyféltipológia szerint). Gyakorlati megközelítés jellemzi a folyamat minden lépését, a fázisokat ügyfélspecifikus helyzetgyakorlatok teszik valóságossá. A résztvevők tudatossá válnak abban, hogyan építsék fel a tárgyalást és tartsák kézben a teljes folyamatot annak érdekében, hogy mindkét fél számára hosszútávon nyertes helyzetet teremtsenek.

    A program végére a résztvevők képesek lesznek:

    • a cég számára kialakított konzultatív értékesítési folyamatot végrehajtani
    • előkészíteni és lebonyolítani egy telefonos értékesítési folyamatot
    • alkalmazkodni az ügyfél stílusához és bizalmat építeni saját maguk és a vállalat termékei/szolgáltatásai iránt
    • megfelelő kérdéseket feltenni annak érdekében, hogy a potenciális ügyfél igényeit feltérképezzék
    • személyes előnyök bemutatásával meggyőzően felvázolni a vállalat termékeit/szolgáltatásait
    • megfelelően kezelni az ellenvetéseket és lezárni a tárgyalást

    Témák

    • A konzultatív értékesítés folyamata
    • A folyamat lépései, az értékesítő ideális viselkedése
    • Tudatos felkészülés a tárgyalásra: hitelesség és bizalom felépítése még a találkozó előtt
    • A Develor DDS tipológia – egyedi, értékesítés-orientált ügyféltipológiai rendszer
    • Melyek a vásárlás mozgatórúgói és hogyan lehet felfedezni azokat?
    • Személyre szabott termékelőnyök bemutatása
    • Az értékesítés útjában álló akadályok elhárítása: ellenvetés-kezelés
    • Lezárás és az utókövetés feladatai

    Segítségre van szükséged Konzultatív értékesítés témában?

    Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

      Kapcsolódó megoldások