Bezárás    

    DEVELOR Tanácsadó Zrt. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72. Cégjegyzékszám: 01-10-045069

    Mutasd az összes elérhetőséget!
    Lépj kapcsolatba velünk!    
    • Attitűdformálás
    • Vezetés és Menedzsment
    • Ügyfélszolgálat, Értékesítés és Tárgyalástechnika
    • Személyes hatékonyság és Kommunikáció
    • Csapatépítés és Együttműködés
    • Felmérés és Diagnosztika
    • HR tanácsadás és coaching
    • Szolgáltatások
    Személyes tréning

    Diversity & Inclusion

    Játék alapú tréning

    VUCA Mindset

    Személyes tréning

    Digital mindset

    Személyes tréning

    Munkabiztonsági attitűd

    Személyes tréning

    Growth mindset

    Személyes tréning

    Vezetői Bátorság

    Személyes tréning

    AI mindset workshop

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Keress szolgáltatásaink között!

    Forrásaink közt található

    • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Fedezd fel tartalmainkat!

    Kinek javasoljuk?

    • Minden értékesítőnek

    Hány résztvevőnek?

    12 - 15

    Mennyi ideig tart?

    1 nap

    Értékesítés és ügyfélélmény (CX)
    • Személyes tréning
    • Virtuális tréning

    Az értékesítők, vagy bárki, aki ügyfelekkel dolgozik, gyakran csak a termék jellemzőire, vagy az értékesítési célkitűzésekre összpontosít. A napi rutin során sokan hajlamosak elfelejteni a legfontosabb kérdéseket: mire van szükségük az ügyfeleknek és hogyan látnak minket a vevők.

    Manapság minden munkakörben és pozícióban elvárás az értékesítési attitűd, nehéz olyan munkát találni ahol valamilyen módonn nincsenek ügyfelek. Az ügyfelekkel való kapcsolat mindig magában hordozza a lehetőséget az értékesítésre. Hogyan fogjuk felismerni ezeket a potenciális értékesítési lehetőségeket? Milyen értékesítési helyzetek vannak jelen a saját vagy kollégánk tevékenységében? Ki tudjuk aknázni ezeket a lehetőségeket? Ha nem, akkor hogyan tudjuk hasznosítani ezeket a szituációkat, hogy új értékesítési lehetőségeket találjunk?

    Az értékesítés alapelvei képzésünk mindazoknak szól, akik jelenleg is kapcsolatot tartanak ügyfelekkel vagy a jövőben ez lesz a feladatuk. A résztvevők a korszerű elméleti háttér segítségével megismerkedhetnek az értékesítés alapelveivel és az értékesítési folyamattal.

    Principles of sales

    A résztvevők elsajátíthatják azt a tudást, melynek segítségével meg tudnak felelni az ügyfél elvárásainak, továbbá képesek lesznek a rejtett ügyféligények feltárására, valamint különböző technikák segítségével az ügyfél elvárásainak meghaladására is. A résztvevők megismerhetik a Develor szituatív értékesítési modelljét és annak gyakorlati alkalmazását.

    A képzés célja:

    • A program végére a résztvevők képesek lesznek tudatosabban kommunikálni a potenciális vagy meglévő ügyfelekkel, jobban megérteni az ügyfelek elvárásait és igényeit, valamint hatékonyabban kiaknázni az értékesítési helyzetben rejlő lehetőségeket.

    Témák:

    • A vásárlás mögötti okok és motivációk, a vásárlás feltételei
    • A tradicionális és tanácsadói értékesítés közötti különbség
    • Az értékesítés 3 fő pillére
    • Hogyan generálódik a vevői bizalom és hogyan lehet hosszútávú kapcsolatot kialakítani az ügyfelekkel
    • Az Igazság Pillanata
    • A Develor Sales Mandala koncepció – egyedi értékesítési megközelítés
    • Hogyan lehet az afterslaes-, szerviz- és panaszhelyzeteket új értékesítési lehetőséggé alakítani
    • Egyéni értékesítési folyamatok megtervezése

    Segítségre van szükséged Az értékesítés alapelvei témában?

    Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

      Kapcsolódó megoldások