Bezárás    

    DEVELOR Tanácsadó Zrt. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72. Cégjegyzékszám: 01-10-045069

    Mutasd az összes elérhetőséget!
    Lépj kapcsolatba velünk!    
    • Attitűdformálás
    • Vezetés és Menedzsment
    • Ügyfélszolgálat, Értékesítés és Tárgyalástechnika
    • Személyes hatékonyság és Kommunikáció
    • Csapatépítés és Együttműködés
    • Felmérés és Diagnosztika
    • HR tanácsadás és coaching
    • Szolgáltatások

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Keress szolgáltatásaink között!

    Forrásaink közt található

    • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Fedezd fel tartalmainkat!

    Kinek javasoljuk?

    • Minden munkavállalói szint

    Hány résztvevőnek?

    5 - 12

    Mennyi ideig tart?

    4 x 120 perc

    Hibrid működés
    • Virtuális tréning

    A távoli munkavégzés stílusa nagyban eltér a jól megszokott irodai mindennapoktól. Az otthoni munkavégzés során a feladat- és időgazdálkodás folyamata megváltozik, ami speciális hozzáállást kíván a munkavállalóktól. Egy rugalmas rendszer segítséget nyújt abban, hogy eredményesebbek legyünk ezen körülmények között, biztosítja a hatékonyságot és segít elkerülni a kiégést.

    A tréning célja az, hogy támogassa a résztvevőket a távoli munkavégzéshez való sikeres alkalmazkodásban, mialatt fenntarthatóvá teszi az eredményes működést és a munka-és magánélet közötti egyensúlyt.

    A képzésünk David Allen “Hatékonyságnövelés stresszmentesen” módszertanán alapul, amit átdolgoztunk a távoli munkavégzés körülményeire. Ez a technika alapja a feladat- és időgazdálkodás hatékony szervezésének távmunka és home office esetén. Valós életből vett trükkökkel és tippekkel segíti a könnyebb otthoni munkavégzést és elsajátítható egy olyan hozzáállás, amely biztosítja az eredményességet, a fejlődést és a szervezettséget.

    Efficient at home

    A program során a résztvevők megismerkednek a 4 hatékonysági alapelvvel, amelyet a tréning alatt elkezdenek a gyakorlatban is alkalmazni. Képessé válnak használni ezen technikákat, ami segíti a hatoéknyabban és kevesebb stressz melletti munkavégzést home office-ban.

    A tréning céljai

    • Erősödő tudatosság a távmunka előnyeiről és kihívásairól
    • Magabiztosak és eredményesek lesznek, mialatt otthon dolgoznak
    • Kialakítják a leghatékonyabb feladat és időgazdálkodás egyéni módszerét
    • Hatékonyabb csapatmunka és online kommunikáció
    • Praktikus tanácsokat kapnak a munka-magánélet egyensúly fenntartására home office-ban

    Témák

    • Távoli munkavégzés előnyei és kihívásai, különösen az otthoni munkavégzés tekintetében.
    • A hatékonyság 4 alapelve, ami segít, hogy eredményesebben hajtsuk végre feladatainkat távoli munkavégzés során.
    • Előkészítés: hogyan tervezzük meg a tökéletes otthoni munkaállomást.
    • Gyűjtés, feldolgozás, megszervezés: az aktív feladatgazdálkodás folyamata.
    • Rendszeres, rövid időközönkénti ellenőrzés – irányítás és motiváltság fenntartása.
    • Munka- és magánélet közötti egyensúly fenntartása az otthoni munkavégzés során.
    • A halogatás és figyelemelvonás leküzdésének hatékony megoldásai
    • A kommunikációs kihívások áthidalása
    • Kommunikációs etikett az online együttműködéshez

    Segítségre van szükséged Hatékony munkavégzés home office-ban témában?

    Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

      Kapcsolódó megoldások