Az onboarding meghatározó nemcsak a vállalathoz újonnan csatlakozó munkatársak számára, de hatással van a cég teljes működésére is. Ezért mindenképp érdemes ezzel a folyamattal foglalkozni annak érdekében, hogy elkötelezett, elégedett és hatékony kollégákból álljon a csapat. Ismerd meg onboarding tréningünket, ami játékos környezetben segíti a szükséges új ismeretek elsajátítását és a beilleszkedést.
Felnőttképző nyilvántartásba vételi száma: B/2020/000725
Az onboarding az a folyamat, ami egy új munkavállaló beilleszkedését jelenti a munkakörnyezetbe. Összetett folyamat , ami magába foglalja a munkakörhöz kapcsolódó információkat, eszközöket, tréningeket, de ugyanúgy figyelmet szentel a beilleszkedés társas, szociális vetületeire is.
Alapvető célja, hogy segítse az új munkatársnak megismerni az üzleti folyamatokat, a kollégákat és az ügyfeleket. Mindezt pedig motiváló és játékos formában, hiszen így biztosabb a sikeres beilleszkedés és a hatékony munkavégzés.
A legfontosabb azonban, hogy az új kolléga jól érezze magát, és a próbaidő után se veszítsen a lelkesedéséből.
Beilleszkedés elősegítése: A folyamat legfőbb célja, hogy az új munkavállaló gyorsan és hatékonyan beilleszkedjen az új környezetbe, megismerje a vállalat kultúráját, értékeit, munkatársait és folyamatait. A tréning segítségével gyorsan kapcsolatot teremthet a csapattal és könnyebben integrálódhat a munkakörnyezetbe.
Alapvető ismeretek átadása: A hatékony onboarding lehetőséget ad arra, hogy az új munkavállaló megszerezze az alapvető ismereteket és információkat, amelyek szükségesek ahhoz, hogy elvégezze a munkáját. Ez magában foglalhatja az oktatást és a képzést az adott szerepkörhöz kapcsolódó feladatokról, rendszerekről és folyamatokról.
Motiváció és elkötelezettség növelése: A sikeres onboarding biztosítja, hogy az új munkatárs megismerje a vállalat vagy projekt céljait, és megértse, hogyan illeszkedik szerepe a nagyobb képbe. Ez segít a motiváció és az elkötelezettség megteremtésében.
Bizalom és kapcsolatépítés: A tréning során az új kolléga lehetőséget kap arra, hogy kapcsolatokat építsen a vezetővel, a csapattagokkal. Ez hozzájárul a bizalom kialakításához és a jó munkakapcsolatok kiépítéséhez, ami hosszú távon produktivitást és sikeres csapatmunkát eredményez.
Hatékonyság növelése: Hozzájárul a gyors és hatékony munkakezdéshez. Ha az új munkatárs megkapja az alapvető információkat, erőforrásokat és támogatást, könnyebben és gördülékenyebben tudja elvégezni a munkáját, és akár teljes mértékben elkerülhető a kezdeti bizonytalanság.
Milyen a sikeres folyamat?
A hatékony onboarding összességében azt hivatott elérni, hogy az új kolléga hosszú távon is a vállalatnál maradjon. A gördülékeny beilleszkedés egyik alapja a pozitív első benyomás. Éppen ezért a cégnél eltöltött első három hónap, azaz a próbaidő kritikus időszaknak számít.
Napjaink munkavállalói jelentős számban az Y generációból kerülnek ki. Rájuk gyakran jellemző, hogy sűrűn váltják a munkahelyüket és sokszor találkozhatunk azzal is, hogy már a kezdeti időszakban új munkahelyet keresnek. Ez pedig felesleges időt és anyagi erőforrást emészt fel, és negatívan hathat a vállalati morálra. Ha viszont sikeres a beilleszkedés, akkor nagyobb eséllyel tarthatod a cégnél a jó dolgozókat.
Onboarding tréning a Develornál
Modern, játékalapú megoldást kínálunk az új belépők beilleszkedésének segítésére.
A táblagépekre programozott speciális oktatási célú játék különféle feladatokat tartalmaz.
Az új belépő kollégáival együtt, kis csoportban végzi a feladatokat, miközben megismerkedik a vállalattal.
A játék célja, hogy a résztvevők megismerjék azt a fizikai, szabályozási, emberi és kulturális vállalati környezetet, amiben dolgozni fognak.
A játékban résztvevő csapat feladatai felölelik a vállalat történelmét, értékeit, munkabiztonsági szabályait és mindazon témákat, amelyeket minden új belépőnek meg kell ismernie.
Az izgalmas, szórakoztató játék és technológia által támogatott integrációs program lehetővé teszi az újonnan érkezők számára, hogy jobban megértsék a vállalat működését, munkáját és kollégáikat.
Rendkívül pozitív és emlékezetes első tapasztalatokat, benyomást nyújt.
Olyan technológiával, felszereléssel és szakértőkkel rendelkezünk, amely lehetővé teszi, hogy teljesen testreszabott, játékalapú programot fejlesszünk ki megbízóink számára.
Miért érdemes minket választani?
Az onboarding játék mellett segítünk a jelenlegi folyamat felülvizsgálatában és újratervezésében az onboarding fejlesztés tanácsadás keretében.
A kontinens egyik vezető tréning és tanácsadó cége vagyunk. 16 országban nyújtunk hatékony segítséget a vállalatok számára, és már világszerte több mint 30 országban vezettünk különböző projekteket. Szolgáltatásaink sikerességét tanácsadóink szakértelme mellett egyedülálló látásmódunknak is köszönhetjük.
Sajátos üzleti szemléletünkkel és átfogó gondolkodásmódunkkal 30 éves fennállásunk óta rengeteg elégedett ügyfelet tudhatunk magunk mögött. Minden évben több mint 300 vállalkozás számára nyújtunk szakszerű és számokkal mérhető segítséget. Legyen szó tehetségmenedzsmentről, kommunikációs tréningről, vagy vezető képzésről, ránk mindig számíthatsz!
Komoly figyelmet fordítunk a módszereink folyamatos aktualizálására és megújítására, hiszen az innovációt kiemelt területnek tekintjük.
Cégünk világszínvonalú minőséget képvisel, a résztvevőink értékelése alapján.
Minden tréner munkatársunk többéves vezetői vagy értékesítési tapasztalattal rendelkezik, annak érdekében, hogy a képzéseink valós tudásra alapozva, tényleges megoldást nyújtsanak.
Az oldal helyes működéséhez elengedhetetlen bizonyos cookie-k használata. Továbbá statisztikai, marketing mérési és hirdetési célból is használunk cookie-kat. Utóbbiak, akkor töltődnek be, ha a “Fogadj el mindent” gombra kattint. A sütikről bővebb tájékoztatást a kapcsolódó adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Funkcionális
Always active
A technikai tárolás vagy hozzáférés szigorúan szükséges az előfizető vagy felhasználó által kifejezetten kért adott szolgáltatás használatának lehetővé tételéhez, vagy kizárólag az elektronikus hírközlő hálózaton keresztül történő üzenettovábbításhoz.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statisztikák
Kizárólag statisztikai célú technikai tárolás vagy hozzáférés.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
A felhasználói profilok létrehozásához szükséges technikai tárolás vagy hozzáférés a reklámok küldéséhez vagy a felhasználók nyomon követéséhez egy vagy több weboldalon hasonló marketingcélokból.