Bezárás    

    DEVELOR Tanácsadó Zrt. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72. Cégjegyzékszám: 01-10-045069

    Mutasd az összes elérhetőséget!
    Lépj kapcsolatba velünk!    
    • Attitűdformálás
    • Vezetés és Menedzsment
    • Ügyfélszolgálat, Értékesítés és Tárgyalástechnika
    • Személyes hatékonyság és Kommunikáció
    • Csapatépítés és Együttműködés
    • Felmérés és Diagnosztika
    • HR tanácsadás és coaching
    • Szolgáltatások
    Személyes tréning

    Diversity & Inclusion

    Játék alapú tréning

    VUCA Mindset

    Személyes tréning

    Digital mindset

    Személyes tréning

    Munkabiztonsági attitűd

    Személyes tréning

    Growth mindset

    Személyes tréning

    Vezetői Bátorság

    Személyes tréning

    AI mindset workshop

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Keress szolgáltatásaink között!

    Forrásaink közt található

    • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Fedezd fel tartalmainkat!

    Kinek javasoljuk?

    • Ügyfélszolgálati és Műszaki Támogató szakemberek

    Hány résztvevőnek?

    8 - 12

    Mennyi ideig tart?

    2 nap

    • Személyes tréning
    • Virtuális tréning

    Gyakran az értékesítők vagy ügyfélszolgálati munkatársak munkáját akadályozzák a szigorú szabályok, valamint a megszokott viselkedési minták, és az esetek többségében ennek nincsenek a tudatában. Számukra a kihívás az, hogy felismerjék a kereszt- és a többletértékesítési helyzeteket, és megragadják az eladás lehetőséget. Ehhez hozzáállásuk megváltoztatására és új értékesítési technikák elasajátítására van szükség, hogy komfortosabban érezzék magukat ebben a helyzetben.

    A program bemutatja a sikeres értékesítési módszereket és kommunikációs technikákat; egy követhető, logikus kommunikációs folyamatot épít fel, amelyben az ügyfél hozzáállása megváltozik és a nincs igény állapotából eljut egy új termék megvásárlásának vagy szolgáltatás igénybevételének szándékáig.

    Transactional cross-selling

    GYAKORLATI MEGKÖZELÍTÉSEKEN és a (vállalat) specifikus helyzetgyakorlatokon keresztül a résztvevők megtanulják tudatosan vezetni az ügyfelet abban az irányba, amely végső soron magasabb árbevételhez, a magasabb szintű ügyfélélményhez vezet.

    A program végére a résztvevők képesek lesznek

    • felismerni a különböző vevői magatartásokat
    • kiválasztani a megfelelő értékesítői viselkedést
    • felismerni és kihasználni a keresztértékesítési lehetőséget
    • ügyféltípusokhoz igazítot áttekintést nyújtani
    • meggyőzően ismertetni a [cégnév] termékeit / szolgáltatásait
    • megtalálni a kifogások okait és azokat megfelelően kezelni

    Témák

    • A vásárlói gondolkodásmód, ügyfél-tipológia
    • A keresztértékesítési folyamat
    • Az előzetes kérdésfeltevés és próba ajánlat
    • Áttekintés, mint kommunikációs technika
    • Igényfelmérés ügyfélszolgálati környezetben
    • Az elkötelezettség megszerzésének módszertana
    • A (cégnév) termékeinek, szolgáltatásainak bemutatása személyes előnyök alapján
    • Az értékesítési gátak lebontása: kifogáskezelés, ellenvetéskezelés

    Segítségre van szükséged Tranzakcionális keresztértékesítés témában?

    Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

      Kapcsolódó megoldások