- Személyes tréning
- Virtuális tréning
DEVELOR Tanácsadó Zrt. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72. Cégjegyzékszám: 01-10-045069
8 - 12
2 nap
Ügyfélként mi is elvárjuk, hogy egyéni igényeinket személyes elvárásaink szerint elégítsék ki. Arra vágyunk, hogy korrektül és tisztelettudóan bánjanak velünk. Problémamegoldáskor méltányosan viselkedjenek velünk szemben. Egy érzelmekkel átitatott szituációban nem könnyű mindezen elvárásoknak megfelelni. Az ügyfelekkel dolgozó munkatársaknak magabiztosságra, önkontrollra és jól működő eszközökre van szükségük ahhoz, hogy tudják kezelni a helyzeteket.
A program segíti az ügyfelekkel dolgozó munkatársakat abban, hogy elsajátítsák a megfelelő szemléletmódot és jól bevált folyamatokat ismerjenek meg. A képzés során a résztvevők megismerik az ügyfél-elégedettség különböző elemeit és hogy a kiválóságot biztosító folyamatok hogyan definiálhatók számukra, valamint megtanulják a elvárások meghaladásának fogalmát.
A résztvevők megismerik az ügyfél-elkötelezettség különböző szintjeit, és az ügyfelek igényeinek hierarchiáját, az Igazságpillanatok elméletéhez kapcsolódva. Megismerik a panaszok jellemzőit és megértik, hogyan befolyásolja a hatékony panaszkezelés az ügyfelek lojalitását. A tréning során lehetőségük van gyakorolni az asszertivitás modellt ügyfél interakciókhoz párosítva. Megtanulják a panaszok kezelésének 6 lépéses folyamatának egyszerűen használható technikáját, valamint a szolgáltatási kultúra és az ügyfél-elégedettség növelése érdekében gyakorolják az asszertivitás alkalmazását.
A program végére a résztvevők képesek lesznek
Témák
Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!