Számos konfliktussal találkozhatunk mindennapi munkánk során, ezeket nem mindig tudjuk megfelelően kezelni. A Develor konfliktuskezelés tréning segít abban, hogy tisztázzuk a helyzetet és új gondolatokkal támogassuk meg a közös fejlődést. Ez pedig jelentős befolyással bír az érintett felek jövőbeni együttműködésére. Ismerd meg tréningünket!
Felnőttképző nyilvántartásba vételi száma: B/2020/000725
Személyes tréning
Virtuális tréning
Kinek javasoljuk?
Minden munkavállalói szint
Hány résztvevőnek?
8 - 12
Mennyi ideig tart?
2 nap
Személyes tréning
Virtuális tréning
Konfliktuskezelés tréning a Develornál
Bár a konfliktusoknak pozitív hatásai is lehetnek, ám nem megfelelő kezelésük súlyos következményekkel járhat. A nem jól kezelt konfliktusok tönkretehetik a munkahelyi kapcsolatokat, a kreativitást, a produktivitást, sőt pénzügyi veszteséget is okozhatnak. A konfliktusokat nem lehet teljesen elkerülni, de rajtunk múlik, hogy munkakapcsolatok megromlásához vagy új megoldásokhoz vezetnek-e a vállalaton belül.
A konfliktuskezelés tréning során a résztvevők:
megértik a konfliktusok természetét
megtanulják, hogyan értékeljék konfliktusaikat
felismerik azok önmagukra és teljesítményükre gyakorolt hatását
megtudják, hogyan tehetik a konfliktusok kimenetelét konstruktívvá
megismerik a konfliktusok fejlődését, elemeit és megszokott menetét
megtanulják a lehetséges konfliktuskezelési stílusokat
elsajátítják azok gyors alkalmazását
A tréning számos konfliktuskezelési eszközt, technikát nyújt, amelyeket a résztvevők gyakorlati helyzetekben sajátítanak el. Mindez a konfliktuskezelést egy olyan hatékony eszközzé teszi, ami erősíti az együttműködést, elégedettséget és magasabb profitot biztosít.
Kinek ajánljuk?
A tréningünkön való részvétel lényegében nem kötődik meghatározott előfeltételekhez. Elsősorban azoknak ajánljuk, akik a munkájuk során rendszeresen vagy időszakosan magasabb szintű stresszhatásnak vannak kitéve. Emellett azok számára is hasznos lehet, akik átlagon felüli nézeteltérésekkel és konfliktusokkal találkoznak a mindennapi tevékenységeik során:
Vezetők
Projektmenedzserek
Ügyfélszolgálati és értékesítési csapatok
HR munkatársak
A program végére a résztvevők képesek lesznek:
a konfliktusok jellemzőinek és okainak felismerésére
a konfliktus szintjének megállapítására és a súlyosbodás megakadályozására
a megfelelő kezelési stílus kiválasztására és eredményes alkalmazására
kevesebb időt és energiát vesztegetni a konfliktusokra
hatékony munkakapcsolatot kialakítani a munkatársakkal
Tréningünk előnyei
Hatékony kommunikáció: Tréningünk segít fejleszteni a résztvevők kommunikációs készségeit, ami hozzájárul a gördülékeny, hatékonyabb munkához. Csapatmunka javulása: A tréning során megtanult konfliktuskezelési módszerek elősegítik a csapatok közötti együttműködést, csökkentve a belső konfliktusok negatív hatásait. Személyes fejlődés: A résztvevők személyes fejlődése is nagy előnynek számít, mivel az itt fejlesztett készségek más élethelyzetekben is alkalmazhatók lehetnek. Megbízható ügyfélkapcsolatok: A konfliktuskezelési tréning révén az ügyfélszolgálati és értékesítési csapatok hatékonyabban kezelhetik a konfliktusokat, ami hozzájárulhat az ügyfélelégedettség növeléséhez.
A konfliktuskezelés tréning témái
Thomas-Kilmann konfliktuskezelési modell
Konfliktuskezelési stílusok
Helyzetfüggő konfliktuskezelési stratégia
Konfliktusok fajtái
Az előítéletek kezelése
Az asszertivitás alkalmazása a konfliktusok kezelésében
Cégspecifikus helyzetgyakorlatok
Miért válaszd a Develort?
Évente több mint 350 ügyfelet támogatunk abban, hogy növeljék a vállalkozásuk sikerességét, széles skálájú és személyre szabott tréningjeink segítségével.
Alapelvünk, hogy minden egyes személy és csoport napról napra fejlődhet, és a küldetésünk az ügyfelek elégedettségének elérése.
30+ éves fennállásunk alatt összesen több mint 11 000 sikeres projektet valósítottunk meg, beleértve a vezetőképzést, az értékesítési képzést és a tehetségmenedzsmentet.
Európa-szerte vezető tréning-tanácsadóvá váltunk, amiért tanácsadóink folyamatos képzése, kiváló szakértelme és egyedi látásmódunk felel.
Azért, hogy folyamatosan fejlődjünk, komoly energiát fordítunk tréningjeink és módszereink állandó megújítására a résztvevők visszajelzései alapján.
Képzéseink interaktívak és teljes mértékben igazodnak a vállalatok egyedi igényeihez, ezzel elérve az észrevehető fejlődést.
Miért van nagy szükség a munkahelyi konfliktuskezelésre?
Napjainkban a kommunikációs tréning mellett, a konfliktuskezelés is elengedhetetlen. Egy 2022-es kaliforniai tanulmány szerint a vezető beosztásban dolgozó kollégák átlagosan több mint 4 órát töltenek hetente a különböző konfliktusok kezelésével. Továbbá számos egyéb állításra is felhívja a figyelmünket:
A konfliktusok első számú oka a rossz kommunikáció.
Csaknem minden negyedik ember úgy gondolja, hogy a vezetője rosszul vagy nagyon rosszul kezeli a konfliktust.
Minél több időt tölt a munkatárs a munkahelyi konfliktusok kezelésével, annál elégedetlenebb a munkájával és annál rosszabbul érzi magát a mindennapok során.
Egy 2008-as tanulmányához képest pedig egyre gyakoribb a munkahelyi konfliktus. Az emberek több mint harmada (36%) számolt be arról, hogy gyakran, nagyon gyakran vagy mindig konfliktusokkal küzd, szemben a korábbi 29%-kal.
A konfliktusok fajtái lehetnek:
Vezetői konfliktus: amikor a csapat vezetésével van probléma. Ez negatív hatással lehet az egész csapat moráljára és a teljesítményére.
Munkastílus konfliktus: ez a munkatársak között alakulhat ki. Olyan kulturális vagy személyiségi különbségek miatt, amik eltérő munkastílust eredményezhetnek. Az ilyen jellegű, nem kezelt konfliktusok komoly munkahelyi feszültséggel járhatnak.
Kreatív konfliktus: a munkatársak eltérő ötletei nyomán alakulhat ki. Kellő eszköztár nélkül ezt a fajta konfliktust nehéz megoldani.
Feladat konfliktus: legtöbbször az erőforrások nem megfelelő felosztása miatt alakulhat ki. Sokszor összetettebb probléma, mint amilyennek látszik.
Alakíts ki te is jól működő munkahelyi környezetet és kezeld megfelelően a konfliktusokat!
Segítségre van szükséged Konfliktusok hatékony kezelése témában?
Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!
Az oldal helyes működéséhez elengedhetetlen bizonyos cookie-k használata. Továbbá statisztikai, marketing mérési és hirdetési célból is használunk cookie-kat. Utóbbiak, akkor töltődnek be, ha a “Fogadj el mindent” gombra kattint. A sütikről bővebb tájékoztatást a kapcsolódó adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Funkcionális
Always active
A technikai tárolás vagy hozzáférés szigorúan szükséges az előfizető vagy felhasználó által kifejezetten kért adott szolgáltatás használatának lehetővé tételéhez, vagy kizárólag az elektronikus hírközlő hálózaton keresztül történő üzenettovábbításhoz.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statisztikák
Kizárólag statisztikai célú technikai tárolás vagy hozzáférés.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
A felhasználói profilok létrehozásához szükséges technikai tárolás vagy hozzáférés a reklámok küldéséhez vagy a felhasználók nyomon követéséhez egy vagy több weboldalon hasonló marketingcélokból.