Bezárás    

    DEVELOR Tanácsadó Zrt. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72. Cégjegyzékszám: 01-10-045069

    Mutasd az összes elérhetőséget!
    Lépj kapcsolatba velünk!    
    • Attitűdformálás
    • Vezetés és Menedzsment
    • Ügyfélszolgálat, Értékesítés és Tárgyalástechnika
    • Személyes hatékonyság és Kommunikáció
    • Csapatépítés és Együttműködés
    • Felmérés és Diagnosztika
    • HR tanácsadás és coaching
    • Szolgáltatások
    Személyes tréning

    Diversity & Inclusion

    Játék alapú tréning

    VUCA Mindset

    Személyes tréning

    Digital mindset

    Személyes tréning

    Munkabiztonsági attitűd

    Személyes tréning

    Growth mindset

    Személyes tréning

    Vezetői Bátorság

    Személyes tréning

    AI mindset workshop

    Személyes tréning

    VISSZAJELZÉS KULTÚRA

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Keress szolgáltatásaink között!

    Forrásaink közt található

    • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Fedezd fel tartalmainkat!

    Kinek javasoljuk?

    • Minden munkavállalói szint

    Hány résztvevőnek?

    8 - 12

    Mennyi ideig tart?

    2 nap

    • Személyes tréning
    • Virtuális tréning

    Konfliktuskezelés tréning a Develornál

    Bár a konfliktusoknak pozitív hatásai is lehetnek, ám nem megfelelő kezelésük súlyos következményekkel járhat. A nem jól kezelt konfliktusok tönkretehetik a munkahelyi kapcsolatokat, a kreativitást, a produktivitást, sőt pénzügyi veszteséget is okozhatnak. A konfliktusokat nem lehet teljesen elkerülni, de rajtunk múlik, hogy munkakapcsolatok megromlásához vagy új megoldásokhoz vezetnek-e a vállalaton belül.

    Konfliktuskezelés tréning a hatékony munkavégzésért.

    A konfliktuskezelés tréning során a résztvevők:

    • megértik a konfliktusok természetét
    • megtanulják, hogyan értékeljék konfliktusaikat
    • felismerik azok önmagukra és teljesítményükre gyakorolt hatását
    • megtudják, hogyan tehetik a konfliktusok kimenetelét konstruktívvá
    • megismerik a konfliktusok fejlődését, elemeit és megszokott menetét
    • megtanulják a lehetséges konfliktuskezelési stílusokat
    • elsajátítják azok gyors alkalmazását

    A tréning számos konfliktuskezelési eszközt, technikát nyújt, amelyeket a résztvevők gyakorlati helyzetekben sajátítanak el. Mindez a konfliktuskezelést egy olyan hatékony eszközzé teszi, ami erősíti az együttműködést, elégedettséget és magasabb profitot biztosít.

    Kinek ajánljuk?

    A tréningünkön való részvétel lényegében nem kötődik meghatározott előfeltételekhez. Elsősorban azoknak ajánljuk, akik a munkájuk során rendszeresen vagy időszakosan magasabb szintű stresszhatásnak vannak kitéve. Emellett azok számára is hasznos lehet, akik átlagon felüli nézeteltérésekkel és konfliktusokkal találkoznak a mindennapi tevékenységeik során:

    • Vezetők
    • Projektmenedzserek
    • Ügyfélszolgálati és értékesítési csapatok
    • HR munkatársak

    A program végére a résztvevők képesek lesznek:

    • a konfliktusok jellemzőinek és okainak felismerésére
    • a konfliktus szintjének megállapítására és a súlyosbodás megakadályozására
    • a megfelelő kezelési stílus kiválasztására és eredményes alkalmazására
    • kevesebb időt és energiát vesztegetni a konfliktusokra
    • hatékony munkakapcsolatot kialakítani a munkatársakkal

    Tréningünk előnyei

    Hatékony kommunikáció: Tréningünk segít fejleszteni a résztvevők kommunikációs készségeit, ami hozzájárul a gördülékeny, hatékonyabb munkához.
    Csapatmunka javulása: A tréning során megtanult konfliktuskezelési módszerek elősegítik a csapatok közötti együttműködést, csökkentve a belső konfliktusok negatív hatásait.
    Személyes fejlődés: A résztvevők személyes fejlődése is nagy előnynek számít, mivel az itt fejlesztett készségek más élethelyzetekben is alkalmazhatók lehetnek.
    Megbízható ügyfélkapcsolatok: A konfliktuskezelési tréning révén az ügyfélszolgálati és értékesítési csapatok hatékonyabban kezelhetik a konfliktusokat, ami hozzájárulhat az ügyfélelégedettség növeléséhez.

    A konfliktuskezelés tréning témái

    • Thomas-Kilmann konfliktuskezelési modell
    • Konfliktuskezelési stílusok
    • Helyzetfüggő konfliktuskezelési stratégia
    • Konfliktusok fajtái
    • Az előítéletek kezelése
    • Az asszertivitás alkalmazása a konfliktusok kezelésében
    • Cégspecifikus helyzetgyakorlatok

    Miért válaszd a Develort?

    • Évente több mint 350 ügyfelet támogatunk abban, hogy növeljék a vállalkozásuk sikerességét, széles skálájú és személyre szabott tréningjeink segítségével.
    • Alapelvünk, hogy minden egyes személy és csoport napról napra fejlődhet, és a küldetésünk az ügyfelek elégedettségének elérése.
    • 30+ éves fennállásunk alatt összesen több mint 11 000 sikeres projektet valósítottunk meg, beleértve a vezetőképzést, az értékesítési képzést és a tehetségmenedzsmentet.
    • Európa-szerte vezető tréning-tanácsadóvá váltunk, amiért tanácsadóink folyamatos képzése, kiváló szakértelme és egyedi látásmódunk felel.
    • Azért, hogy folyamatosan fejlődjünk, komoly energiát fordítunk tréningjeink és módszereink állandó megújítására a résztvevők visszajelzései alapján.
    • Képzéseink interaktívak és teljes mértékben igazodnak a vállalatok egyedi igényeihez, ezzel elérve az észrevehető fejlődést.

    Konfliktuskezelés tréning a Develortól

    Miért van nagy szükség a munkahelyi konfliktuskezelésre?

    Napjainkban a kommunikációs tréning mellett, a konfliktuskezelés is elengedhetetlen. Egy 2022-es kaliforniai tanulmány szerint a vezető beosztásban dolgozó kollégák átlagosan több mint 4 órát töltenek hetente a különböző konfliktusok kezelésével. Továbbá számos egyéb állításra is felhívja a figyelmünket:

    • A konfliktusok első számú oka a rossz kommunikáció.
    • Csaknem minden negyedik ember úgy gondolja, hogy a vezetője rosszul vagy nagyon rosszul kezeli a konfliktust.
    • Minél több időt tölt a munkatárs a munkahelyi konfliktusok kezelésével, annál elégedetlenebb a munkájával és annál rosszabbul érzi magát a mindennapok során.
    • Egy 2008-as tanulmányához képest pedig egyre gyakoribb a munkahelyi konfliktus. Az emberek több mint harmada (36%) számolt be arról, hogy gyakran, nagyon gyakran vagy mindig konfliktusokkal küzd, szemben a korábbi 29%-kal.

    A konfliktusok fajtái lehetnek:

    • Vezetői konfliktus: amikor a csapat vezetésével van probléma. Ez negatív hatással lehet az egész csapat moráljára és a teljesítményére.
    • Munkastílus konfliktus: ez a munkatársak között alakulhat ki. Olyan kulturális vagy személyiségi különbségek miatt, amik eltérő munkastílust eredményezhetnek. Az ilyen jellegű, nem kezelt konfliktusok komoly munkahelyi feszültséggel járhatnak.
    • Kreatív konfliktus: a munkatársak eltérő ötletei nyomán alakulhat ki. Kellő eszköztár nélkül ezt a fajta konfliktust nehéz megoldani.
    • Feladat konfliktus: legtöbbször az erőforrások nem megfelelő felosztása miatt alakulhat ki. Sokszor összetettebb probléma, mint amilyennek látszik.

    Alakíts ki te is jól működő munkahelyi környezetet és kezeld megfelelően a konfliktusokat!

    Segítségre van szükséged Konfliktusok hatékony kezelése témában?

    Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

      Kapcsolódó megoldások