Bezárás    

    DEVELOR Tanácsadó Zrt. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72. Cégjegyzékszám: 01-10-045069

    Mutasd az összes elérhetőséget!
    Lépj kapcsolatba velünk!    
    • Attitűdformálás
    • Vezetés és Menedzsment
    • Ügyfélszolgálat, Értékesítés és Tárgyalástechnika
    • Személyes hatékonyság és Kommunikáció
    • Csapatépítés és Együttműködés
    • Felmérés és Diagnosztika
    • HR tanácsadás és coaching
    • Szolgáltatások
    Virtuális tréning

    Diversity & Inclusion

    Játék alapú tréning

    VUCA Mindset

    Személyes tréning

    Digital mindset

    Személyes tréning

    Munkabiztonsági attitűd

    Személyes tréning

    Growth mindset

    Személyes tréning

    Vezetői Bátorság

    Személyes tréning

    AI mindset workshop

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Keress szolgáltatásaink között!

    Forrásaink közt található

    • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Fedezd fel tartalmainkat!

    Kinek javasoljuk?

    • Értékesítők
    • Ügyfélkapcsolattartók
    • Értékesítést támogató munkatársak

    Hány résztvevőnek?

    8 - 12

    Mennyi ideig tart?

    2 nap

    • Virtuális tréning
    • Személyes tréning

    A VÁLLALATOK KÖZÖTTI KÜLÖNBSÉGEK ELLENÉRE a kihívások nagyon is hasonlóak minden B2B helyzetben: hogyan érjük el és tartsuk meg azokat a legfontosabb potenciális ügyfeleket, akik a sikerességéhez leginkább hozzájárulnak, illetve mihelyst megalapoztuk üzleti jelenlétünket az adott ügyfélnél, hogyan tudjuk a lehetőségeinket maximálisan kiaknázni? E célok eléréséhez szisztematikus megközelítésre, gondos tervezésre és tudatos kapcsolatkezelésre van szükség.

    A kurzus célja, hogy fejlessze a B2B értékesítési szakemberek speciális értékesítési készségeit, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy növeljék az új ügyfél megszerzésének valószínűségét, valamint a meglévő ügyfelekkel folytatott üzleti tevékenység volumenét egyaránt.

    Strategic account management

    A KÉPZÉS FOLYAMÁN az alapvető elméletek, mint vásárlási ciklus, döntéshozatali egységek (DMU), ügyfélmátrix, megismerését követően a résztvevők két meglévő ügyfelük számára kidolgozzák a Ügyfél Mátrixot és azt a stratégiát, amelyet alkalmazni fognak esetükben, már rögtön a tréning után.

    A program végére a résztvevők képesek lesznek

    • megérteni a szervezet döntéshozatalának szerkezetét
    • a ügyfeleinek vásárlási döntéseit befolyásoló vásárlási motívumai felismerésére és az ügyfél vásárlási ciklusához való alkalmazkodásra
    • a stratégiai fontosságú ügyfelek esetében megtervezni az egyes lépéseket és tudatosan végrehajtani azokat különböző értékesítési találkozókon keresztül

    Témák

    • A B2B értékesítés jellemzői
    • A Vásárlói Ciklus – mikor és milyen céllal lépjünk kapcsolatba az ügyféllel
    • Döntéshozatali Egységek (Decision Making Units – DMU) – kik befolyásolhatják a döntéseket
    • DDS ügyfél tipológiai rendszer, a személy döntéshozatalban játszott szerepe alapján
    • Melyek az egyes Döntéshozatali Egységek tipikus motivációi
    • Testreszabott termékek előnyeinek bemutatása
    • A Ügyfél Mátrix – egy egyedi stratégiai tervező eszköz az ügyfél-penetráció növelésének elősegítésére

    Segítségre van szükséged Stratégiai ügyfélkezelés témában?

    Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

      Kapcsolódó megoldások