Bezárás    

    DEVELOR Tanácsadó Zrt. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72. Cégjegyzékszám: 01-10-045069

    Mutasd az összes elérhetőséget!
    Lépj kapcsolatba velünk!    
    • Attitűdformálás
    • Vezetés és Menedzsment
    • Ügyfélszolgálat, Értékesítés és Tárgyalástechnika
    • Személyes hatékonyság és Kommunikáció
    • Csapatépítés és Együttműködés
    • Felmérés és Diagnosztika
    • HR tanácsadás és coaching
    • Szolgáltatások
    Személyes tréning

    Diversity & Inclusion

    Játék alapú tréning

    VUCA Mindset

    Személyes tréning

    Digital mindset

    Személyes tréning

    Munkabiztonsági attitűd

    Személyes tréning

    Growth mindset

    Személyes tréning

    Vezetői Bátorság

    Személyes tréning

    AI mindset workshop

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Keress szolgáltatásaink között!

    Forrásaink közt található

    • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Fedezd fel tartalmainkat!

    Kinek javasoljuk?

    • Értékesítők
    • A belső / külső ügyfelekkel foglalkozó vezetők és munkatársak

    Hány résztvevőnek?

    8 - 12

    Mennyi ideig tart?

    2 nap

    Értékesítés és ügyfélélmény (CX)
    • Személyes tréning
    • Virtuális tréning

    Megvizsgáljuk az értékesítő és az ügyfél közötti bizalom típusait, majd kidolgozzuk az iparág típusától és jellegzetességétől függő bizalmi stratégiát. A tréning során a Develor Kapcsolati Háromszög Modelljével dolgozunk, amely egy egyedülálló eszköz annak meghatározására, hogy az értékesítők miként fogják megteremteni a bizalmat és növelik az üzletkötés esélyét.

    A stratégia kialakítása után a kurzus számos technikán és valós alkalmazáson megy keresztül. A technikák közé tartozik a kedvező első benyomás kialakításának módjai és az elfogadottság és „szerethetőség” növelésének megoldásai, valamint az értékesítő viselkedésének igazítása az ügyfél viselkedéséhez annak preferenciái és Robert Cialdini modellje alapján. A program második részében az értékesítési attitűddel foglalkozunk, és azzal, hogy miként tudjuk módszeresen meghaladni az az ügyfelek elvárásait.

    Trust-based relationship building

    A tréning különlegessége annak felismertetésében áll, hogy a bizalomépítésnek nem egyetlen módja létezik. Az iparágtól és a szervezet értékesítési stratégiájától függően az értékesítőknek meg kell határozniuk a bizalomépítés és a hitelesség megteremtésének módjait. A testreszabott szituációs gyakorlatok segítenek a résztvevőknek felismerni, hogy az ügyfél mely típusú bizalmat részesíti előnyben, ami sikeres értékesítési eredményhez vezet.

    A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:

    • megismerni a vásárlás előfeltételeit
    • felismerni a bizalom típusait, amelyek az értékesítő és az ügyfél között létrejöhet
    • meghatározni a bizalmi stratégiát a Develor Kapcsolati Háromszög modell segítségével
    • az ügyfél típusa alapján az értékesítői viselkedés módosítása
    • meghatározni értékesítési lábnyomát
    • hatással lenni az ügyfelekre
    • kedvező első benyomás gyakorlására

    Témák:

    • Az értékesítés előfeltételei
    • Értékesítési folyamat áttekintése
    • Értékesítési lábnyom
    • A bizalom típusai – A Develor Kapcsolati Háromszög Modellje
    • A „Bakkal Attitűd”
    • A befolyásolás 6 alapelve
    • Értékesítés és randizás analógia
    • Hogyan lehet pozitív első benyomást kelteni
    • Hasznos tippek
    • Ügyfél tipológia

    Segítségre van szükséged Bizalomalapú Kapcsolatépítés témában?

    Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

      Kapcsolódó megoldások