×

Bezárás   close 
close-popup

Szeretnél többet tudni?

Beszéljünk és alakítsuk ki
a számodra megfelelő megoldást!

    Services menu polygon-open polygon-close
    • Attitűd és hozzáállás
    • Vezetés és menedzsment
    • Ügyfélszolgálat, értékesítés és tárgyalástechnika
    • Személyes hatékonyság és kommunikáció
    • Csapatépítés és együttműködés
    • Felmérés és diagnosztika
    • HR tanácsadás és coaching
    • All services
    Solutions_icon

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert!
    Keress szolgáltatásaink között!
    Resources_icon

    Tartalmaink között található

    • Tartalmaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert!
    Fedezd fel tartalmainkat!

    Kinek javasoljuk?

    Minden munkavállalói szint

    Hány résztvevőnek?

    8 - 12

    Mennyi ideig tart?

    2 nap

    Mit kínál a konfliktuskezelés tréning a Develornál?

    Bár a konfliktusoknak pozitív hatásai is lehetnek, ám nem megfelelő kezelésük súlyos következményekkel járhat. A nem jól kezelt konfliktusok tönkretehetik a munkahelyi kapcsolatokat, a kreativitást, a produktivitást, sőt pénzügyi veszteséget is okozhatnak. A konfliktusokat nem lehet teljesen elkerülni, de rajtunk múlik, hogy munkakapcsolatok megromlásához vagy új megoldásokhoz vezetnek-e a vállalaton belül.

    Konfliktuskezelés tréning a hatékony munkavégzésért.

    A konfliktuskezelés tréning során a résztvevők:

    • megértik a konfliktusok természetét
    • megtanulják, hogyan értékeljék konfliktusaikat
    • felismerik azok önmagukra és teljesítményükre gyakorolt hatását
    • megtudják, hogyan tehetik a konfliktusok kimenetelét konstruktívvá
    • megismerik a konfliktusok fejlődését, elemeit és megszokott menetét
    • megtanulják a lehetséges konfliktuskezelési stílusokat
    • elsajátítják azok gyors alkalmazását

    A tréning számos konfliktuskezelési eszközt, technikát nyújt, amelyeket a résztvevők gyakorlati helyzetekben sajátítanak el. Mindez a konfliktuskezelést egy olyan hatékony eszközzé teszi, ami erősíti az együttműködést, elégedettséget és magasabb profitot biztosít.

    Kinek ajánljuk?

    A tréningünkön való részvétel lényegében nem kötődik meghatározott előfeltételekhez. Elsősorban azoknak ajánljuk, akik a munkájuk során rendszeresen vagy időszakosan magasabb szintű stresszhatásnak vannak kitéve. Emellett azok számára is hasznos lehet, akik átlagon felüli nézeteltérésekkel és konfliktusokkal találkoznak a mindennapi tevékenységeik során:

    • Vezetők
    • Projektmenedzserek
    • Ügyfélszolgálati és értékesítési csapatok
    • HR munkatársak

    A program végére a résztvevők képesek lesznek:

    • a konfliktusok jellemzőinek és okainak felismerésére
    • a konfliktus szintjének megállapítására és a súlyosbodás megakadályozására
    • a megfelelő kezelési stílus kiválasztására és eredményes alkalmazására
    • kevesebb időt és energiát vesztegetni a konfliktusokra
    • hatékony munkakapcsolatot kialakítani a munkatársakkal

    Tréningünk előnyei

    A hatékony konfliktuskezelés leginkább a gyakorlatban sajátítható el, nem a könyvekből. Épp ezért is tartjuk fontosnak az éles szituációs gyakorlatokat, szerepjátékokat.

    Hatékony kommunikáció: Tréningünk segít fejleszteni a résztvevők kommunikációs készségeit, ami hozzájárul a gördülékeny, hatékonyabb munkához.
    Csapatmunka javulása: A tréning során megtanult konfliktuskezelési módszerek elősegítik a csapatok közötti együttműködést, csökkentve a belső konfliktusok negatív hatásait.
    Személyes fejlődés: A résztvevők személyes fejlődése is nagy előnynek számít, mivel az itt fejlesztett készségek más élethelyzetekben is alkalmazhatók lehetnek.
    Megbízható ügyfélkapcsolatok: A konfliktuskezelési tréning révén az ügyfélszolgálati és értékesítési csapatok hatékonyabban kezelhetik a konfliktusokat, ami hozzájárulhat az ügyfélelégedettség növeléséhez.

    A jól működő konfliktuskezelési kultúra üzleti eredményeket is hoz. Csökkenti ugyanis a fluktuációt, növeli a munkavállalói elköteleződést és elégedettséget.

    A konfliktuskezelés tréning témái

    • Thomas-Kilmann konfliktuskezelési modell
    • Konfliktuskezelési stílusok
    • Helyzetfüggő konfliktuskezelési stratégia
    • Konfliktusok fajtái
    • Az előítéletek kezelése
    • Az asszertivitás alkalmazása a konfliktusok kezelésében
    • Cégspecifikus helyzetgyakorlatok

    Miért válaszd a Develort?

    • Évente több mint 350 ügyfelet támogatunk abban, hogy növeljék a vállalkozásuk sikerességét, széles skálájú és személyre szabott tréningjeink segítségével.
    • Alapelvünk, hogy minden egyes személy és csoport napról napra fejlődhet, és a küldetésünk az ügyfelek elégedettségének elérése.
    • 30+ éves fennállásunk alatt összesen több mint 11 000 sikeres projektet valósítottunk meg, beleértve a vezetőképzést, az értékesítési képzést és a tehetségmenedzsmentet.
    • Európa-szerte vezető tréning-tanácsadóvá váltunk, amiért tanácsadóink folyamatos képzése, kiváló szakértelme és egyedi látásmódunk felel.
    • Azért, hogy folyamatosan fejlődjünk, komoly energiát fordítunk tréningjeink és módszereink állandó megújítására a résztvevők visszajelzései alapján.
    • Képzéseink interaktívak és teljes mértékben igazodnak a vállalatok egyedi igényeihez, ezzel elérve az észrevehető fejlődést.
    • Kitérünk a digitális térben való alkalmazkodásra is, hiszen a hibrid és távoli munkavégzés új konfliktusokat is hozott a munkahelyekre.

    konfliktuskezelés tréning

    Miért van nagy szükség a munkahelyi konfliktuskezelésre?

    Napjainkban a kommunikációs tréning mellett, a konfliktuskezelés is elengedhetetlen. Egy 2022-es kaliforniai tanulmány szerint a vezető beosztásban dolgozó kollégák átlagosan több mint 4 órát töltenek hetente a különböző konfliktusok kezelésével. Továbbá számos egyéb állításra is felhívja a figyelmünket:

    • A konfliktusok első számú oka a rossz kommunikáció.
    • Csaknem minden negyedik ember úgy gondolja, hogy a vezetője rosszul vagy nagyon rosszul kezeli a konfliktust.
    • Minél több időt tölt a munkatárs a munkahelyi konfliktusok kezelésével, annál elégedetlenebb a munkájával és annál rosszabbul érzi magát a mindennapok során.
    • Egy 2008-as tanulmányához képest pedig egyre gyakoribb a munkahelyi konfliktus. Az emberek több mint harmada (36%) számolt be arról, hogy gyakran, nagyon gyakran vagy mindig konfliktusokkal küzd, szemben a korábbi 29%-kal.

    A konfliktusok fajtái lehetnek:

    • Vezetői konfliktus: amikor a csapat vezetésével van probléma. Ez negatív hatással lehet az egész csapat moráljára és a teljesítményére.
    • Munkastílus konfliktus: ez a munkatársak között alakulhat ki. Olyan kulturális vagy személyiségi különbségek miatt, amik eltérő munkastílust eredményezhetnek. Az ilyen jellegű, nem kezelt konfliktusok komoly munkahelyi feszültséggel járhatnak.
    • Kreatív konfliktus: a munkatársak eltérő ötletei nyomán alakulhat ki. Kellő eszköztár nélkül ezt a fajta konfliktust nehéz megoldani.
    • Feladat konfliktus: legtöbbször az erőforrások nem megfelelő felosztása miatt alakulhat ki. Sokszor összetettebb probléma, mint amilyennek látszik.

    Alakíts ki te is jól működő munkahelyi környezetet és kezeld megfelelően a konfliktusokat!

    Kapcsolódó képzések a témához
    A konfliktuskezelési tréning kiegészíthető az alábbi Develor programokkal:

    Amennyiben úgy érzed, neked és csapatodnak is szüksége van a fejlődésre, a korral való haladásra, vedd fel velünk bátran a kapcsolatot!

    Kapcsolódó megoldások