×

Bezárás   close 
close-popup

Szeretnél többet tudni?

Beszéljünk és alakítsuk ki
a számodra megfelelő megoldást!

    Services menu polygon-open polygon-close
    • Attitűd és hozzáállás
    • Vezetés és menedzsment
    • Ügyfélszolgálat, értékesítés és tárgyalástechnika
    • Személyes hatékonyság és kommunikáció
    • Csapatépítés és együttműködés
    • Felmérés és diagnosztika
    • HR tanácsadás és coaching
    • All services
    Solutions_icon

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert!
    Keress szolgáltatásaink között!
    Resources_icon

    Tartalmaink között található

    • Tartalmaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert!
    Fedezd fel tartalmainkat!

    Kinek javasoljuk?

    Felső- és középvezetők

    Hány résztvevőnek?

    Nincs felső korlát

    Mennyi ideig tart?

    1 nap

    A BANI-világban folyamatos és iteratív tanulásra van szükség, ahol meggyőződéseit, véleményedet folyamatosan próbára teszik a körülmények, és úgy kell alakítani a véleményedet, hogy az jobban tükrözze a valóságot. Ehhez új vezetési megközelííésre van szükség, amely elég magabiztos és alázatos ahhoz, hogy jól érezze magát a bizonytalanságban, és nyitott és hajlandó legyen kísérletezni a komplexitásban. Eldönthetjük, hogy alázatosak akarunk-e lenni, mert az alázatosság, akárcsak az arrogancia, egy választás.

    VAN ELÉG ÖNBIZALMAD ALÁZATOSNAK LENNI?

    Az alázat arról szól, hogy tisztában vagyunk erősségeinkkel és korlátainkkal és pontosan látjuk: ha nem vagyunk tisztában a saját hibáinkkal és hiányosságainkkal, akkor rossz irányba vezetjük a csapatunkat. Mennyire vagy hajlandó mélyre nézni?

    A mélyebbre látáshoz befelé figyelésre, felismerésre van szükség, arra a készségre, hogy teljes őszinteséggel megfigyeljük magunkat. A tudatosság növeli tudásunkat, a tudás pedig gazdagít bennünket.

    Minden erősség, amelyet túlzásba viszünk, végül teherré válik. A legnagyobb értéket nem úgy teremtjük meg, ha kizárólag az erősségeinkre összpontosítunk, vagy ha figyelmen kívül hagyjuk a gyengeségeinket, hanem ha mindkettőre odafigyelünk. A „From Good to Great: Miért sikerül egyes vállalatoknak az ugrás… és másoknak nem” című könyv szerzője, Jim Collins kutatásai során megállapította, hogy a „jóból nagyszerűvé” váló vállalatok vezetőinek egyik legfontosabb tulajdonsága a személyes alázat és a szakmai akarat paradox keveréke. Az alázat olyan készség, amelyet fejleszthetünk, alázatosnak lenni azt jelenti, hogy ERŐS vagy: szolgáló, hálás, felelős, nyitott, nem veszélyes és nagyszerű a jelenléted és a kommunikációd.

    Témák

    • Intellektuális alázatosság
    • A kioltó hatás
    • Az alázat alapelvei
    • Szolgálat
    • Hálaadás
    • Felelősség
    • Nyitottság
    • Veszélymentesség
    • Nagyság

     

    Kapcsolódó megoldások