Bezárás    

    DEVELOR Tanácsadó Zrt. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72. Cégjegyzékszám: 01-10-045069

    Mutasd az összes elérhetőséget!
    Lépj kapcsolatba velünk!    
    • Attitűdformálás
    • Vezetés és Menedzsment
    • Ügyfélszolgálat, Értékesítés és Tárgyalástechnika
    • Személyes hatékonyság és Kommunikáció
    • Csapatépítés és Együttműködés
    • Felmérés és Diagnosztika
    • HR tanácsadás és coaching
    • Szolgáltatások
    Személyes tréning

    Diversity & Inclusion

    Játék alapú tréning

    VUCA Mindset

    Személyes tréning

    Digital mindset

    Személyes tréning

    Munkabiztonsági attitűd

    Személyes tréning

    Growth mindset

    Személyes tréning

    Vezetői Bátorság

    Személyes tréning

    AI mindset workshop

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Keress szolgáltatásaink között!

    Forrásaink közt található

    • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Fedezd fel tartalmainkat!

    Kinek javasoljuk?

    • Felső- és középvezetők

    Hány résztvevőnek?

    Nincs felső korlát

    Mennyi ideig tart?

    1 nap

    A visszajelző beszélgetések általában nem működnek, legalábbis az esetek döntő részében ez a tapasztalat. A lényeg az, hogy a beszélgetést a befogadó irányából nézzük, mert a befogadó az, aki eldönti, hogy mikor és mit tanuljon, és mert a nap végén nem számít, hogy mennyi hatalma és szakértelme van annak, aki a visszajelzést adja, a befogadó az, aki eldönti, hogy mit kezdjen a visszajelzéssel.

    A VISSZAJELZÉS FOGADÁSÁBAN IGAZÁN HATÉKONYNAK LENNI MA MÁR MESTERI KÉSZSÉG. OLYAN, TANULÓ SZERVEZETEKET KELL LÉTREHOZNUNK, AMELYEKBEN AZ EMBEREK NYITOTTAK A TANULÁSRA ÉS A FEJLŐDÉSRE.

    A cél nem az, hogy minden visszajelzést elfogadjunk, hanem az, hogy képesek legyünk nyitottan részt venni a beszélgetésben, hogy ügyesebben dönthessünk arról, mit kezdjünk a visszajelzéssel. Más szóval, a visszajelzések megfelelő fogadása nem azt jelenti, hogy mindig el kell fogadni azt, hanem, hogy a párbeszédben való részvétellel és átgondolt döntések meghozatalával hogyan használjuk fel az információt, és mit tanulhatunk belőle. Ha valamit fenyegetésként érzékelsz, megválaszthatod a válaszodat: „Flight”, „Fight” vagy „Flow”.

    A vezetőknek példát kell mutatniuk a tanulni akaró hallgató magatartással, értő figyelemmel hiszen óriási hatással vannak a csapatokra és a szervezetre. A legjobban teljesítő csapatok nyitottak arra, hogy gyakran adjanak és kapjanak visszajelzést. A vezetőknek jónak kell lenniük a visszajelzések fogadásában és tisztában kell lenniük azokkal a kiváltó okokkal, amelyek megnehezítik a visszajelzések jó fogadását. 

    Témák

    • A visszajelzés lehetséges előnyei
    • A visszajelzési univerzum
    • A paradoxon
    • A védekező üzemmód kiváltó okai
    • Hogyan fogadjunk jól visszajelzést

     

    Segítségre van szükséged ezen témával kapcsolatban?

    Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

      Kapcsolódó megoldások