×

Bezárás   close 
close-popup

Szeretnél többet tudni?

Beszéljünk és alakítsuk ki
a számodra megfelelő megoldást!

    Services menu polygon-open polygon-close
    • Attitűd és hozzáállás
    • Vezetés és menedzsment
    • Ügyfélszolgálat, értékesítés és tárgyalástechnika
    • Személyes hatékonyság és kommunikáció
    • Csapatépítés és együttműködés
    • Felmérés és diagnosztika
    • HR tanácsadás és coaching
    • All services
    Solutions_icon

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert!
    Keress szolgáltatásaink között!
    Resources_icon

    Tartalmaink között található

    • Tartalmaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert!
    Fedezd fel tartalmainkat!

    Kinek javasoljuk?

    Minden munkavállaló számára

    Hány résztvevőnek?

    8 - 12 fő

    Mennyi ideig tart?

    2 nap

    Számos tanulmány bizonyítja, hogy a sokszínű csapatok – amennyiben jól irányítják őket – jobban teljesítenek, mint a homogén csapatok. A társadalmi csoportok egyre inkább hallatják hangjukat, és több lehetőség nyílik a társadalmi igazságtalanságok kezelésére. Minden jó irányba halad tehát. Vagy mégsem?

    Azt gondolnánk, hogy a mai globális, összekapcsolt és multikulturális világ a tolerancia és egymás elfogadásának kultúráját mozdítja elő. Ez részben igaz, de ez feszültségek forrása is lehet egy csapaton belül.
    A különböző kultúrájú, nyelvű, szokású és munkamorálú kollégák közötti megértés hiánya nemcsak a csapat és az egyén teljesítményét áshatja alá, hanem az egyik legfontosabb motiváló tényezőt – az összetartozás érzését – is megzavarhatja. Az elfogadás hiánya, a tévhitek és a kirekesztés korunk nagyon jellemző problémája.

    Programunk célja nem az, hogy „megmondjuk az embereknek, mi a helyes és mi a helytelen”, hanem hogy „aha” gyakorlatok és csoportos beszélgetések segítségével érzékenyebbé és nyitottabbá tegyük őket erre a témára.

    Az Inkluzív Vezetési Kontinuum modell segítségével olyan fejlődési utat mutatunk a résztvevőknek, amelyet bárki követhet, aki szeretné fejleszteni a befogadó készséget. Ezen az út során tisztázzuk a sokszínűség, a befogadás és a méltányosság alapfogalmát és fontosságát. Feltárjuk identitásunk rétegeit és a kirekesztés egyik leggyakoribb gyökerét: a tudattalan előítéleteket. Beszélünk az olyan gyakori jelenségekről, mint a mikroagressziók és a nem befogadó nyelvezet, és megvitatjuk, hogyan lehet ezeket kezelni és elkerülni. Végül, de nem utolsó sorban cselekvési terveket dolgozunk ki az „érdekérvényesítés” irányába.

    A képzés célja:

    A program végére a résztvevők megértik a sokféleség és befogadás jelentőségét és fontosságát a munkahelyen, érzékenyebbé válnak a munkahelyi kirekesztés, megkülönböztetés és egyenlőtlenségek iránt, tudatában lesznek a tudattalan előítéleteknek, és megtanulják leküzdeni azokat, illetve megtanulják, hogyan válhatnak a befogadó kultúra szószólóivá.

    Témák:

    •    A sokszínűség és befogadás fontossága és jelentősége a munkahelyen
    •    A sokszínűség, a befogadás és a méltányosság jelentése
    •    Kik vagyunk mi? – Az identitás
    •    Az identitás jéghegy-modellje
    •    Elfedés/bagatellizálás
    •    Az előítéletek megértése
    •    Mikroagressziók kezelése
    •    Befogadó/nem befogadó nyelvezet
    •    Az inkluzív vezetési kontinuum – a tudatlantól a szószólóig
    •    Egyéni akciótervezés

    Kapcsolódó megoldások