×

Bezárás   close 
close-popup

Szeretnél többet tudni?

Beszéljünk és alakítsuk ki
a számodra megfelelő megoldást!

    Services menu polygon-open polygon-close
    • Attitűd és hozzáállás
    • Vezetés és menedzsment
    • Ügyfélszolgálat, értékesítés és tárgyalástechnika
    • Személyes hatékonyság és kommunikáció
    • Csapatépítés és együttműködés
    • Felmérés és diagnosztika
    • HR tanácsadás és coaching
    • All services
    Solutions_icon

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert!
    Keress szolgáltatásaink között!
    Resources_icon

    Tartalmaink között található

    • Tartalmaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert!
    Fedezd fel tartalmainkat!

    Értékesítési tréning a mai modern igényekre szabva

    Az eddigi értékesítés véget ért: az utóbbi évek rendkívüli eseményei hatására, számos szokásunk átalakult, megváltozott. Az orvosok rájöttek, hogy nincs szükségük személyes találkozóra az orvoslátogatókkal, a bolti vezetők pedig kényelmesen rendelnek online. Ám a virtuális találkozók természete más, mint a személyes találkozóké. Bár néhány korábbi gyakorlat továbbra is működhet, az ügyfelek elvárásai szinte minden iparágban változtak. A bizalomépítéshez, az igényfelméréshez és a megoldások bemutatásához szükséges készségeket frissíteni kell ehhez az új valósághoz igazítva.

    Egy modern értékesítési tréning a hatékony technikákon túl segít megérteni az ügyfelek igényeit, felkészít az aktuális piaci trendekre, és fejleszti a kommunikációs képességeket.
    A cél az, hogy az értékesítő olyan partner legyen, aki értéket teremt a beszélgetések során, és így erősítse a bizalmat és növelje az ügyfélélményt.

    Értékesítési tréning a mai modern igényekre szabva

    Az eddigi értékesítés véget ért: az utóbbi évek rendkívüli eseményei hatására, számos szokásunk átalakult, megváltozott. Az orvosok rájöttek, hogy nincs szükségük személyes találkozóra az orvoslátogatókkal, a bolti vezetők pedig kényelmesen rendelnek online. Ám a virtuális találkozók természete más, mint a személyes találkozóké. Bár néhány korábbi gyakorlat továbbra is működhet, az ügyfelek elvárásai szinte minden iparágban változtak. A bizalomépítéshez, az igényfelméréshez és a megoldások bemutatásához szükséges készségeket frissíteni kell ehhez az új valósághoz igazítva.

    Egy modern értékesítési tréning a hatékony technikákon túl segít megérteni az ügyfelek igényeit, felkészít az aktuális piaci trendekre, és fejleszti a kommunikációs képességeket.
    A cél az, hogy az értékesítő olyan partner legyen, aki értéket teremt a beszélgetések során, és így erősítse a bizalmat és növelje az ügyfélélményt.

    Tapasztalat 1

    Kevesebb idő jut a bizalomépítésre

    Akár személyesen, akár online találkozunk, manapság korlátozottak a lehetőségek a bizalom megteremtésére.

    Az online kommunikáció felé való elmozdulás a jó benyomás esélyét csökkenti. Ráadásul az ügyfelek kevésbé összpontosítanak a nem feltétlenül szükséges vásárlásokra. A bizonytalan jövő pedig óvatossá és határozatlanná teszi őket döntéseik terén.

    Azok az értékesítési magatartásformák, amelyek háttérbe szorultak, most megerősítésre szorulnak. Fontosabb lett, hogy az értékesítő tudatosan alkalmazkodjon az ügyfélhez, strukturáltan készüljön fel minden interakcióra és célja legyen túlszárnyalni az ügyfél elvárásait.

    Sales szakemberek képzésekor először a gondolkodásmódot formáljuk, hogy elfogadják a változás szükségességét. Majd bevált, hatékony viselkedési mintákat és olyan új gyakorlatokat tanítunk, amelyek megfelelnek az új korszak elvárásainak. Ezeket tesztelt koncepciók segítségével, a szervezet saját üzleti helyzeteire építve gyakoroljuk be.

    Tapasztalat 2

    Az értékesítés több, mint rendelésfelvétel

    Az online térbe való áthelyeződés háttérbe szorítja az alapos igényfelmérést. Gondoljunk csak bele: ma már akár öt kattintással lehet online Teslát rendelni.

    Ez könnyen azt a hamis benyomást keltheti az ügyfelekben, hogy szakértő bevonása nélkül is ugyanolyan jól informált és megfelelő döntést tudnak hozni.

    Az értékesítés egyik kulcsfeladata ezért az, hogy megerősítse: a szakértői szerepben lévő értékesítőre szükség van! Ez a kihívás pedig még inkább rámutat arra, hogy az értékesítőknek meg kell tanulniuk, hogyan legyenek megbízható tanácsadók.

    A DEVELOR sales programjaiban ezért külön figyelmet fordítunk arra, hogy a résztvevők megértsék az összes értékesítői szerep sajátosságát.

    Tapasztalat 3

    Az interakció maga az élmény

    Az a téves elképzelés, hogy „Mindent meg tudok rendelni online”, megkérdőjelezi a személyes ügyfélélmény fontosságát is. Ezért egy cég vagy teljesen online működik, vagy a lehető legjobb értékesítési és ügyfélélményt igyekszik nyújtani a fennmaradása érdekében.

     

    Új valóságunkban az ügyfélút elemzése, a személyes találkozások kritikus pontjainak újratanítása és azok kiváló kivitelezése kulcsfontosságú azoknak a vállalatoknak, amelyek szeretnék maximalizálni a személyes értékesítési interakciók értékét.

    Értékesítési fejlesztéseink középpontjában továbbra is az ügyfélelvárások túlszárnyalása áll. Ezt nyerő kommunikációs minták betanításával és olyan működési rutinok alkalmazásával érjük el, amelyek folyamatosan megerősítik ezeket.

    Megoldásaink értékesítés és ügyfélszolgálat témában

    Kapcsolódó cikkek