Akár személyesen, akár online találkozunk, manapság korlátozottak a lehetőségek a bizalom megteremtésére.
Az online kommunikáció felé való elmozdulás a jó benyomás esélyét csökkenti. Ráadásul az ügyfelek kevésbé összpontosítanak a nem feltétlenül szükséges vásárlásokra. A bizonytalan jövő pedig óvatossá és határozatlanná teszi őket döntéseik terén.
Azok az értékesítési magatartásformák, amelyek háttérbe szorultak, most megerősítésre szorulnak. Fontosabb lett, hogy az értékesítő tudatosan alkalmazkodjon az ügyfélhez, strukturáltan készüljön fel minden interakcióra és célja legyen túlszárnyalni az ügyfél elvárásait.
Sales szakemberek képzésekor először a gondolkodásmódot formáljuk, hogy elfogadják a változás szükségességét. Majd bevált, hatékony viselkedési mintákat és olyan új gyakorlatokat tanítunk, amelyek megfelelnek az új korszak elvárásainak. Ezeket tesztelt koncepciók segítségével, a szervezet saját üzleti helyzeteire építve gyakoroljuk be.