×

Bezárás   close 
close-popup

Szeretnél többet tudni?

Beszéljünk és alakítsuk ki
a számodra megfelelő megoldást!

    Services menu polygon-open polygon-close
    • Attitűd és hozzáállás
    • Vezetés és menedzsment
    • Ügyfélszolgálat, értékesítés és tárgyalástechnika
    • Személyes hatékonyság és kommunikáció
    • Csapatépítés és együttműködés
    • Felmérés és diagnosztika
    • HR tanácsadás és coaching
    • All services
    Solutions_icon

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert!
    Keress szolgáltatásaink között!
    Resources_icon

    Tartalmaink között található

    • Tartalmaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert!
    Fedezd fel tartalmainkat!

    Kinek javasoljuk?

    Gyakori prezentáló vezetők és munkatársak

    Hány résztvevőnek?

    6 - 8

    Mennyi ideig tart?

    2 nap

    „NEM VOLT IDŐM, HOGY RÖVID LEVELET ÍRJAK, ezért egy hosszút írtam helyette.” Ez a Mark Twain idézet pontosan kifejezi, hogy a prezentációk többsége miért unalmas vagy éppen szánalmas. Manapság egy briliáns ötlet nem elég önmagában. Az ötlet csomagolása határozza meg, hogy figyelmet és erőforrást kap-e annak megvalósítása.

    Az előadók többsége sosem, vagy nem kellően gondolja át, hogy milyen változást szeretne elérni a hallgatóság fejében. Informálni, cselekvésre buzdítani vagy motiválni a hallgatóságot? A listáktól és adatoktól hemzsegő diák csak untatni képesek a közönséget. Ezt észlelve sokszor az előadó legszívesebben az első adandó pillanatban elmenekülne a pódiumról.

    A programunk segítségével megtanulhatja, hogy hogyan készüljön fel egy elegáns prezentációra, amely változást visz végbe a hallgatóság viselkedésében és gondolkodásában. Megtanítjuk, hogyan jelölje ki a prezentáció céljait, hogyan tervezze meg a beszédet és miként sűrítse össze a fő mondanivalót, hogyan alakítsa ki a diákat. A tréning során az üzenet elsődleges jellegét tartjuk szem előtt, azaz, hogy a látványelemek nagyon fontosak, de szerepük nem több, mint az üzenet vizuális támogatása.

    Professional presentation - preparation

    Megtanítjuk, miként jelölje ki a prezentáció céljait, hogyan tervezze meg a beszédet és miként sűrítse össze a fő mondanivalót, hogyan alakítsa ki a diákat. A tréning során az üzenet elsődleges jellegét tartjuk szem előtt, azaz, hogy a látványelemek nagyon fontosak, de szerepük nem több, mint az üzenet vizuális támogatása miként.

    A program végére a résztvevők képesek lesznek

    • változást eredményező prezentációkat terveznimelyek maradandó, emlékezetes üzeneteket tartalmaznak
    • a jól felkészültség és magabiztosság érzésével a pódiumra lépni.

    Témák

    • A prezentáció céljainak és fókuszpontjainak meghatározása
    • A sikeres prezentáció 3 alappillére
    • Információk a témával és a hallgatósággal kapcsolatban
    • A SUCCESS (siker) formula – üzenetek és támogató eszközök
    • Az üzenet tömörítése
    • A design alapelvei – tervezés diáról diára
    • Képek és szövegek szerkesztése

    Kapcsolódó megoldások