×

Bezárás   close 
close-popup

Szeretnél többet tudni?

Beszéljünk és alakítsuk ki
a számodra megfelelő megoldást!

    Services menu polygon-open polygon-close
    • Attitűd és hozzáállás
    • Vezetés és menedzsment
    • Ügyfélszolgálat, értékesítés és tárgyalástechnika
    • Személyes hatékonyság és kommunikáció
    • Csapatépítés és együttműködés
    • Felmérés és diagnosztika
    • HR tanácsadás és coaching
    • All services
    Solutions_icon

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert!
    Keress szolgáltatásaink között!
    Resources_icon

    Tartalmaink között található

    • Tartalmaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert!
    Fedezd fel tartalmainkat!

    Kinek javasoljuk?

    Minden munkavállalói szint

    Hány résztvevőnek?

    8 - 12

    Mennyi ideig tart?

    2 nap

    Néhány kérdést kell megfelelően megválaszolni a hatékony találkozók biztosítása érdekében, pl .: MEETING vagy WORKSHOP? Mi a különbség? Mi az értekezletünk célja? Milyen időtartamban tartsuk a megbeszélést? És milyen gyakorisággal? Kiket hívjunk meg? Mit kezdjünk megint az agresszív résztvevővel? És a tudálékos munkatárssal? Hogyan derítsük ki mi áll a probléma hátterében? Hogyan vonhatnánk be jobban a kollégákat a megoldás kidolgozásába?

    Effective meetings

    A kurzuson elemezzük azokat a körülményeket, amelyek alapján arra lehet következtetni, hogy a megbeszélés a legmegfelelőbb tér a releváns információk feltárására és a döntések meghozatalára. Emellett gyakorlatias válaszokat ad a fenti kérdésekre, amelyek könnyen integrálhatók, és olyan eszközöket kínál, amelyek hatékonyan felhasználhatók mind az meetingek, mind a workshopok szervezésekor.

    A program során a résztvevők megismerik a hatékony találkozók felépítését, a problémák vizsgálatának és a döntéshozatalnak a legmodernebb módszereit, és gyakorlati eszközöket kapnak a nehéz résztvevők kezelésére.

    A program végére a résztvevők képesek lesznek

    • meghatározni a megbeszélés célját
    • a megfelelő résztvevőket meghívni
    • kidolgozni a napirendet és elvégzni az előkészítő munkát
    • megfelelő következtetéseket levonni és cselekvési tervek kidolgozni
    • nyomon követni az eredmények megvalósulását

    Témák

    • A megbeszélések típusai
    • A meeting felépítése és időtartama
    • Résztvevők meghívása
    • Ötletgyűjtési technikák
    • Problémák feltárása (a tünet és a gyökér-ok)
    • Priorizálási technikák
    • Résztvevői típusok, nehéz résztvevők az értekezleten, a résztvevők kezelése

    Kapcsolódó megoldások