B2B értékesítés az online világban
Az elmúlt időszakban nagyot fordult velünk a világ. Az online tér előtérbe került, és hatalmas változások indultak meg a digitalizáció irányába. Ennek következtében a B2B értékesítés is többek között olyan új kihívásokkal kell, hogy szembenézzen, mint az emberek koncentrációs idejének lecsökkenése, a hagyományos hírleveles marketing zajossá, zsúfolttá válása, az online tér szerepének felértékelődése. Van-e egyáltalán még szerepe az offline térnek, és ha igen akkor mi? Hogyan tudjuk hatékonyan felkelteni a figyelmet? Milyen stratégiával lehet a megváltozott környezetben B2B cégként értékesíteni? Milyen újdonságokat és változtatásokat kell bevezetni, amik segíthetik a B2B értékesítést az új hibrid világban?
Erről szól Szabó Csabának, a DEVELOR Hungary vezérigazgatójának a 30 perces „B2B értékesítés az online világban. Sales felkészítése a megváltozott környezetre.” című előadása, melyet az alábbi űrlap kitöltése után teljes terjedelmében végignézhetsz! A felvétel az „Értékesítési trendek – 2022” című konferencián készült.
Amennyiben az előadáson túl érdekelnek értékesítés-fejlesztéssel kapcsolatos aktuális megoldásaink is, akkor kattints ide.