Értékesítési tréning – a szakértői támogatás szerepe
Tudtad, hogy ma már akár néhány kattintással rendelhetsz Teslát? Ez is azt mutatja, hogy az online felületek egyre nagyobb szerepet kapnak a beszerzési döntések támogatásában. A tudatos fogyasztói döntés azonban függ attól, milyen minőségű információk érhetők el ezeken a platformokon, és mennyire alapos kutatást végez az ügyfél előzetesen. Bár a szakértői konzultáció értékes támogatást nyújthat, a jól összeállított online tájékoztatás és az ügyfél tudatossága is jelentős szerepet játszik a megalapozott döntések meghozatalában.
Ez esetben a kihívás az, hogy bebizonyítsuk a partnereink számára, hogy a kifizetődő és hosszú távon is jó döntéshez szakértői támogatásra van szükség. Hiszen ő az, aki ismeri a termék vagy szolgáltatás minden részletét. A DEVELOR értékesítési tréning célja, hogy szakképzett tanácsadókat képezzünk ki az értékesítési szerepek megértésével.
Kapcsolatépítés és megtartás egyszerűen
Az online értékesítés terjedésével egy cég vagy teljes mértékben online működésre áll át, vagy a legjobb értékesítési és ügyfélélményt kell nyújtania a túléléshez. Utóbbi esetben nincs másra szükség, mint az ügyfélút vizsgálatára, ahol betekintést nyerhetünk a jelenleg kritikus pontokba.
A DEVELOR értékesítési tréning célja, hogy működőképes és személyre szabott sales technikákat adjunk át, melyek segítenek a modern igényekhez illeszkedő kapcsolatteremtésben és fenntartásban.
Testre szabott megoldást keresel? Vedd fel velünk a kapcsolatot és frissítsük fel vállalkozásod értékesítési trendjeit!