×

Bezárás   close 
close-popup

Szeretnél többet tudni?

Beszéljünk és alakítsuk ki
a számodra megfelelő megoldást!

    Services menu polygon-open polygon-close
    • Attitűd és hozzáállás
    • Vezetés és menedzsment
    • Ügyfélszolgálat, értékesítés és tárgyalástechnika
    • Személyes hatékonyság és kommunikáció
    • Csapatépítés és együttműködés
    • Felmérés és diagnosztika
    • HR tanácsadás és coaching
    • All services
    Solutions_icon

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert!
    Keress szolgáltatásaink között!
    Resources_icon

    Tartalmaink között található

    • Tartalmaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert!
    Fedezd fel tartalmainkat!

    Kinek javasoljuk?

    HR és felsővezetés

    Hány résztvevőnek?

    Különböző csoportok a szervezeten belül

    Mennyi ideig tart?

    4-6 hét a munkavállalói út feltérképezéséhez (ha rendelkezésre állnak a munkavállalói profilok/persona és a munkáltatói értékígéret / EVP), 8-12 hét a munkavállalói út feltérképezéséhez (ha korábban nem volt Employer Branding projekt), 3-6 hónap a megvalósítás támogatásához (opcionális)

    A munkavállalói út tervezése egy strukturált folyamat, amely összesíti és ábrázolja a munkatársi élmény valamennyi lényeges elemét kezdve a jelölt státusztól egészen a kilépés pillanatáig. A munkavállalói út egy teljes életciklusra vonatkozó áttekintés azokról a tapasztalatokról, amelyeket egy alkalmazott / jelölt átél az aktuális munkával való elégedetlenség tudatosításától az új vállalat elhagyásáig.

    A munkavállalói út tervezése (Employee Journey Mapping) arra az élményre összpontosít, amelyet a munkavállaló szeretne megkapni a szervezettől, és amit a szervezet át akar adni a – potenciális és meglévő – munkatársainak.

    A módszer segítségével könnyedén felmérhetjük és javíthatjuk a jelenlegi működést a munkatvállalói életciklus szemszögéből. A projekt során arra a kérdésre keresünk választ, hogy: „Vonzóak és a munkatársi elkötelezettséget erősítik a munkatársakkal kapcsolatos folyamatok és gyakorlatok?” Az első szakasz a jelenlegi állapot értékelésére összpontosít, a munkatársak tapasztalatának őszinte és egyértelmű értékelésével. Ebben a szakaszban értékeljük a jelölt és a munkavállalói út 4-4 fázisát.

    A második szakasz a kívánt állapot megteremtését célozza. A gyorsan bevezethető akciók (Quick Win) és stratégiai projektek megvalósítása révén az a célunk, hogy a munkatársak számára megkülönböztető és elkötelező munkavállaói élményt nyújtsunk.

    Mint minden tanácsadói projektben, a megvalósítás jelenti itt is a valódi változást. Remek ötleteink lehetnek, amik a fiókban maradnak, vagy munkavállalói értékajánlatunkat kivételes valósággá tehetjük mindenki számára, aki a cégünknél dolgozik vagy szeretne dolgozni.

    A projekt hossza:

    • 4-6 hét a munkavállalói út feltérképezéséhez (ha rendelkezésre állnak a munkavállalói profilok/persona és a munkáltatói értékígéret / EVP)
    • 8-12 hét a munkavállalói út feltérképezéséhez (ha korábban nem volt Employer Branding projekt)
    • 3-6 hónap a megvalósítás támogatásához (opcionális)

    LEAN módszerrel dolgozunk, egy nap sem telik el felesleges tevékenységekkel. A teljes projekt 3-10 napnyi workshopot vesz igénybe a vállalat képviselőinek bevonásával. Rendelkezünk egy szabványosított, kipróbált és bevált munkavállalói út feltérképezési folyamattal, amelyet mindig teljes mértékben a vállalat sajátosságaihoz és igényeihez illesztünk.

    A munkavállalói út feltérképezése és tervezése nemcsak a toborzási tevékenységet (tehetségek vonzása), hanem a meglévő munkavállalók megtartását és elkötelezettségét is erősítik.

    Költségeket takarítunk meg és növeljük a toborzási marketing hatékonyságát.

    A projekt eredményeit újra felhasználhatjuk más vállalati egységekben, vagy kiterjeszthetjük a projekt hatáskörét más helyekre és országokra.

    Kapcsolódó megoldások