×

Bezárás   close 
close-popup

Szeretnél többet tudni?

Beszéljünk és alakítsuk ki
a számodra megfelelő megoldást!

    Services menu polygon-open polygon-close
    • Attitűd és hozzáállás
    • Vezetés és menedzsment
    • Ügyfélszolgálat, értékesítés és tárgyalástechnika
    • Személyes hatékonyság és kommunikáció
    • Csapatépítés és együttműködés
    • Felmérés és diagnosztika
    • HR tanácsadás és coaching
    • All services
    Solutions_icon

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert!
    Keress szolgáltatásaink között!
    Resources_icon

    Tartalmaink között található

    • Tartalmaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert!
    Fedezd fel tartalmainkat!

    Kinek javasoljuk?

    Minden értékesítőnek

    Hány résztvevőnek?

    12 - 15

    Mennyi ideig tart?

    1 nap

    Az értékesítők, vagy bárki, aki ügyfelekkel dolgozik, gyakran csak a termék jellemzőire, vagy az értékesítési célkitűzésekre összpontosít. A napi rutin során sokan hajlamosak elfelejteni a legfontosabb kérdéseket: mire van szükségük az ügyfeleknek és hogyan látnak minket a vevők.

    Manapság minden munkakörben és pozícióban elvárás az értékesítési attitűd, nehéz olyan munkát találni ahol valamilyen módonn nincsenek ügyfelek. Az ügyfelekkel való kapcsolat mindig magában hordozza a lehetőséget az értékesítésre. Hogyan fogjuk felismerni ezeket a potenciális értékesítési lehetőségeket? Milyen értékesítési helyzetek vannak jelen a saját vagy kollégánk tevékenységében? Ki tudjuk aknázni ezeket a lehetőségeket? Ha nem, akkor hogyan tudjuk hasznosítani ezeket a szituációkat, hogy új értékesítési lehetőségeket találjunk?

    Az értékesítés alapelvei képzésünk mindazoknak szól, akik jelenleg is kapcsolatot tartanak ügyfelekkel vagy a jövőben ez lesz a feladatuk. A résztvevők a korszerű elméleti háttér segítségével megismerkedhetnek az értékesítés alapelveivel és az értékesítési folyamattal.

    Principles of sales

    A résztvevők elsajátíthatják azt a tudást, melynek segítségével meg tudnak felelni az ügyfél elvárásainak, továbbá képesek lesznek a rejtett ügyféligények feltárására, valamint különböző technikák segítségével az ügyfél elvárásainak meghaladására is. A résztvevők megismerhetik a Develor szituatív értékesítési modelljét és annak gyakorlati alkalmazását.

    A képzés célja:

    • A program végére a résztvevők képesek lesznek tudatosabban kommunikálni a potenciális vagy meglévő ügyfelekkel, jobban megérteni az ügyfelek elvárásait és igényeit, valamint hatékonyabban kiaknázni az értékesítési helyzetben rejlő lehetőségeket.

    Témák:

    • A vásárlás mögötti okok és motivációk, a vásárlás feltételei
    • A tradicionális és tanácsadói értékesítés közötti különbség
    • Az értékesítés 3 fő pillére
    • Hogyan generálódik a vevői bizalom és hogyan lehet hosszútávú kapcsolatot kialakítani az ügyfelekkel
    • Az Igazság Pillanata
    • A Develor Sales Mandala koncepció – egyedi értékesítési megközelítés
    • Hogyan lehet az afterslaes-, szerviz- és panaszhelyzeteket új értékesítési lehetőséggé alakítani
    • Egyéni értékesítési folyamatok megtervezése

    Kapcsolódó megoldások