B2B vagy nagy értékű kiskereskedelmi értékesítési környezetben dolgozó értékesítők
8 - 12
1 nap
A COVID utáni korszakban a megatrendek közvetlen következménye, hogy az ügyfelek egyre inkább vonakodnak kapcsolatba lépni az értékesítőkkel. Inkább online tájékozódnak és vásárolnak. Az online vásárlással való versenyzéshez azonban érdekessé kell válni! Tréningünkön megtanítjuk, hogyan támogathatja az AI használata a sales területén dolgozókat (az értékesítőket), hogy a legtöbbet hozzák ki találkozóikból és kitűnjenek a tömegből.
„Mondj valamit, amit még nem tudok”: Azok az értékesítők, akik olyan friss meglátásokat és információkat tudnak nyújtani, amellyel az ügyfelek még nem találkoztak, eleve érdekesek.
„Taníts engem!”: A mai ügyfelek tudásra és megértésre vágynak.
„Új nézőpontokkal állítsd kihívások elé a gondolkodásomat!”: Azok az értékesítők, akik képesek megkérdőjelezni a hagyományos nézeteket, és innovatív ötleteket mutatnak be, gondolatébresztő beszélgetésekre ösztönöznek.
„Hozz nekem személyes bizonyítékot”: Az ügyfelek nagyobb valószínűséggel bíznak meg a kollégáiktól vagy elismert iparági vezetőktől származó ajánlásokban. Azok az értékesítők, akik ajánlóleveleket, esettanulmányokat vagy sikertörténeteket tudnak bemutatni, amelyek valós helyzetekben bizonyítják az ajánlatuk értékét, hitelességet teremtenek és bizalmat ébresztenek termékeik vagy szolgáltatásaik iránt.
„Hozz új üzleti nézőpontokat”: Az ügyfelek értékelik azokat az értékesítőket, akik stratégiai betekintést nyújthatnak üzleti kihívásaikba és lehetőségeikbe.
A fentiek miatt pedig ma már megkerülhetetlen az AI a sales területén – hiszen nemcsak a munkát gyorsítja meg a használata, de segít innovatívnak és érdekesnek maradni, ami ma komoly versenyelőnyt jelenthet.