×

Bezárás   close 
close-popup

Szeretnél többet tudni?

Beszéljünk és alakítsuk ki
a számodra megfelelő megoldást!

    Services menu polygon-open polygon-close
    • Attitűd és hozzáállás
    • Vezetés és menedzsment
    • Ügyfélszolgálat, értékesítés és tárgyalástechnika
    • Személyes hatékonyság és kommunikáció
    • Csapatépítés és együttműködés
    • Felmérés és diagnosztika
    • HR tanácsadás és coaching
    • All services
    Solutions_icon

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert!
    Keress szolgáltatásaink között!
    Resources_icon

    Tartalmaink között található

    • Tartalmaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert!
    Fedezd fel tartalmainkat!

    Kinek javasoljuk?

    B2B vagy nagy értékű kiskereskedelmi értékesítési környezetben dolgozó értékesítők

    Hány résztvevőnek?

    8 - 12

    Mennyi ideig tart?

    1 nap

    A COVID utáni korszakban a megatrendek közvetlen következménye, hogy az ügyfelek egyre inkább vonakodnak kapcsolatba lépni az értékesítőkkel. Inkább online tájékozódnak és vásárolnak. Az online vásárlással való versenyzéshez azonban érdekessé kell válni! Tréningünkön megtanítjuk, hogyan támogathatja az AI használata a sales területén dolgozókat (az értékesítőket), hogy a legtöbbet hozzák ki találkozóikból és kitűnjenek a tömegből.

    „Mondj valamit, amit még nem tudok”: Azok az értékesítők, akik olyan friss meglátásokat és információkat tudnak nyújtani, amellyel az ügyfelek még nem találkoztak, eleve érdekesek.

    „Taníts engem!”: A mai ügyfelek tudásra és megértésre vágynak.

    AI használata a sales területén 2.

    „Új nézőpontokkal állítsd kihívások elé a gondolkodásomat!”: Azok az értékesítők, akik képesek megkérdőjelezni a hagyományos nézeteket, és innovatív ötleteket mutatnak be, gondolatébresztő beszélgetésekre ösztönöznek.

    „Hozz nekem személyes bizonyítékot”: Az ügyfelek nagyobb valószínűséggel bíznak meg a kollégáiktól vagy elismert iparági vezetőktől származó ajánlásokban. Azok az értékesítők, akik ajánlóleveleket, esettanulmányokat vagy sikertörténeteket tudnak bemutatni, amelyek valós helyzetekben bizonyítják az ajánlatuk értékét, hitelességet teremtenek és bizalmat ébresztenek termékeik vagy szolgáltatásaik iránt.

    „Hozz új üzleti nézőpontokat”: Az ügyfelek értékelik azokat az értékesítőket, akik stratégiai betekintést nyújthatnak üzleti kihívásaikba és lehetőségeikbe.

    A fentiek miatt pedig ma már megkerülhetetlen az AI a sales területén – hiszen nemcsak a munkát gyorsítja meg a használata, de segít innovatívnak és érdekesnek maradni, ami ma komoly versenyelőnyt jelenthet.

    Az program végére a résztvevők képesek lesznek

    • gyakorlati készségeket sajátítanak el, hogy a legtöbbet hozhassák ki az AI-ból az értékesítési megbeszélésre való felkészülés során,
    • megismerik az értékesítési folyamat minden lépésének támogatásához szükséges hasznos parancsokat (promptokat),
    • jártassá válnak abban, hogyan kell az értékesítési beszélgetést felépíteni a mesterséges intelligencia segítségével.

    Témáink az „AI IN SALES” program során

    • Megatrendek az értékesítés világában
    • Az ügyfelek ellenállásának okai
    • Hogyan növelheti az AI az értékesítés hatékonyságát?
    • Promptolási készségek
    • Bizalom és hitelesség kiépítése mesterséges intelligenciával
    • Céges bemutató megtervezése
    • Igényfelmérő kérdések megfogalmazása
    • Személyre szabott előnyök tervezése
    • Képzési találkozó megtervezése
    • Tedd próbára a tudásodat és készülj fel a kifogásokra AI segítségével!
    • Értékesítési megbeszélés felépítése
    • Saját prompt könyvtár megtervezése

    Kapcsolódó megoldások