Bezárás    

    DEVELOR Tanácsadó Zrt. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72. Cégjegyzékszám: 01-10-045069

    Mutasd az összes elérhetőséget!
    Lépj kapcsolatba velünk!    
    • Attitűdformálás
    • Vezetés és Menedzsment
    • Ügyfélszolgálat, Értékesítés és Tárgyalástechnika
    • Személyes hatékonyság és Kommunikáció
    • Csapatépítés és Együttműködés
    • Felmérés és Diagnosztika
    • HR tanácsadás és coaching
    • Szolgáltatások
    Személyes tréning

    Diversity & Inclusion

    Játék alapú tréning

    VUCA Mindset

    Személyes tréning

    Digital mindset

    Személyes tréning

    Munkabiztonsági attitűd

    Személyes tréning

    Growth mindset

    Személyes tréning

    Vezetői Bátorság

    Személyes tréning

    AI mindset workshop

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Keress szolgáltatásaink között!

    Forrásaink közt található

    • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Fedezd fel tartalmainkat!

    Az elmúlt hetekben a koronavírus hatására az ügyféligények drámain megváltoztak. A kijárási korlátozások és a jogos félelem a koronavírustól előtérbe helyezte az on-line és telefonos vásárlást és ügyintézést. Az ügyfélszolgálatoknak egyszerre kellett átalakítaniuk működésüket és megbirkózni a rájuk zúduló igényekkel és ügyfélforgalommal.
    Hogyan lehet segíteni az operátorokat ebben az időszakban?
    A lehetséges megoldásokról beszélgettünk Bánfai Zoltán és Zvara Szabolcs senior trénerekkel, az ügyfélszolgálati szakértőinkkel. Moderátor: Kopka Enikő Gréta junior marketing munkatárs.

    Kezeld jól a hibrid kihívásokat!

    Töltsd le a legújabb e-könyvünket, amely már kipróbált tippekkel rendelkezik a hibrid csapatban való működésről!

      Kapcsolódó cikkek