Bezárás    

    DEVELOR Tanácsadó Zrt. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72. Cégjegyzékszám: 01-10-045069

    Mutasd az összes elérhetőséget!
    Lépj kapcsolatba velünk!    
    • Attitűdformálás
    • Vezetés és Menedzsment
    • Ügyfélszolgálat, Értékesítés és Tárgyalástechnika
    • Személyes hatékonyság és Kommunikáció
    • Csapatépítés és Együttműködés
    • Felmérés és Diagnosztika
    • HR tanácsadás és coaching
    • Szolgáltatások
    Személyes tréning

    Diversity & Inclusion

    Játék alapú tréning

    VUCA Mindset

    Személyes tréning

    Digital mindset

    Személyes tréning

    Munkabiztonsági attitűd

    Személyes tréning

    Growth mindset

    Személyes tréning

    Vezetői Bátorság

    Személyes tréning

    AI mindset workshop

    Személyes tréning

    VISSZAJELZÉS KULTÚRA

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Keress szolgáltatásaink között!

    Forrásaink közt található

    • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Fedezd fel tartalmainkat!

    Mi is az ügyfélélmény? Hogyan lehet fejleszteni? Mik azok a pontok, ahol alulmúlja a cég az elvárásokat, hogyan lehet ezt kompenzálni és pozitív érzelmet kiváltó kapcsolati pontokat kialakítani?

    Szabó Csaba, a DEVELOR vezérigazgatója nyilatkozott arról, hogy az ügyfélélmény ma már ugyanolyan versenytényező a kis- és középvállalatoknak, mint a nagyvállalatok számára.

    Részleteket a DEVELOR ügyfélélmény (CX) megoldásairól ITT itt talál.

    További részletekért, forduljon Pázmándi Ritához a rita.pazmandi@develor.com e-mail címen!

    Kezeld jól a hibrid kihívásokat!

    Töltsd le a legújabb e-könyvünket, amely már kipróbált tippekkel rendelkezik a hibrid csapatban való működésről!

      Kapcsolódó cikkek