Annak érdekében, hogy ügyfeleink lojálisak legyenek cégünkhöz, azt kell érezniük, hogy minden helyzetben ők vannak a középpontban. Éppen ezért az ügyfélélmény mára a KKV-k stratégiájának is egyik fontos alappillére lett. Az ügyfélélmény stratégia eredményes megvalósításához feltétlenül szükséges, hogy munkatársaink megfelelő attitűddel rendelkezzenek, valamint a tudatosan kialakított ügyfélélményt okozó viselkedések meghatározása.
A közelmúltban a Piac és Profit szervezett ügyfélélmény témában konferenciát, kifejezetten KKV döntéshozók számára. A konferencia nyitó-előadására Szabó Csaba, a DEVELOR vezérigazgatója kapott felkérést, Stremeny Gábor üzletfejlesztési igazgató pedig egy konkrét projekten keresztül adott betekintést a DEVELOR ügyfélélmény fejlesztési módszertanába. A Gundel konferenciatermét megtöltő résztvevők számából és az elhangzott kérdésekből ítélve ma már a KKV szektor egy részében is „hot topic”, kiemelt fontosságú téma az ügyféligények tudatos és módszeres meghaladása.
Tudjon meg Ön is többet a Develor ügyfélélmény fejlesztési módszeréről! Kérje kollégáink segítségét az info.hungary@develor.com e-mail címen!
Kezeld jól a hibrid kihívásokat!
Töltsd le a legújabb e-könyvünket, amely már kipróbált tippekkel rendelkezik a hibrid csapatban való működésről!