Bezárás    

    DEVELOR Tanácsadó Zrt. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72. Cégjegyzékszám: 01-10-045069

    Mutasd az összes elérhetőséget!
    Lépj kapcsolatba velünk!    
    • Attitűdformálás
    • Vezetés és Menedzsment
    • Ügyfélszolgálat, Értékesítés és Tárgyalástechnika
    • Személyes hatékonyság és Kommunikáció
    • Csapatépítés és Együttműködés
    • Felmérés és Diagnosztika
    • HR tanácsadás és coaching
    • Szolgáltatások
    Személyes tréning

    Diversity & Inclusion

    Játék alapú tréning

    VUCA Mindset

    Személyes tréning

    Digital mindset

    Személyes tréning

    Munkabiztonsági attitűd

    Személyes tréning

    Growth mindset

    Személyes tréning

    Vezetői Bátorság

    Személyes tréning

    AI mindset workshop

    Személyes tréning

    VISSZAJELZÉS KULTÚRA

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Keress szolgáltatásaink között!

    Forrásaink közt található

    • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Fedezd fel tartalmainkat!

    Kinek javasoljuk?

    • A szervezet minden szintjén dolgozó vezetők, akik a visszajelzés kultúrájának kialakítására törekszenek.

    Hány résztvevőnek?

    8 - 12 fő

    Mennyi ideig tart?

    2 nap

    Agilis működés Munkavállalói élmény (EX)
    • Személyes tréning
    • Virtuális tréning

    Hogyan határoznád meg saját magad számára, hogy mit jelent a visszajelzés kultúra? Mi tartozik bele és mi nem, milyen szempontok fontosak? Bár ez a kérdés kihívásnak tűnhet, a képzés résztvevői saját maguk fogják megfogalmazni és megválaszolni ezeket a kérdéseket. Képzésünk a téma minden aspektusával foglalkozik, és döntő szerepet játszik e kultúra kialakításában.

    Nem könnyű feladat olyan szervezeti kultúrát kialakítani, amelyben minden tag rendszeresen konstruktív visszajelzést ad, kap és arra reflektál, előmozdítva a folyamatos tanulást és fejlődést, de ezt mindenképp a vezetőkkel kell elkezdeni. Ez a képzés a téma minden aspektusát lefedi,  és fontos lépés egy ilyen kultúra kiépítésében.

    visszajelzés kultúra képzés tréning a develortól

    Képzésünk a vezetéssel járó számos felelősség egy-egy aspektusára összpontosít. A visszajelzésnek különböző formái vannak, amelyeket a struktúra, a cél vagy a formalitás szintje különböztet meg. A vezetők számára kulcsfontosságú, hogy felismerjék ezeket a megkülönböztetéseket, hogy a helyzetnek és a célnak megfelelő visszajelzési megközelítést választhassanak. A képzési fókuszok a szervezeti követelmények alapján változhatnak. Ettől függetlenül belemerülünk a mikro-visszajelzésbe, ami azt a gyakorlatot jelenti, amikor valaki viselkedéséről, vagy eredményeiről apró, konkrét és azonnali visszajelzést adunk.

    A strukturált visszajelzés, amely egy összetettebb és tudatosabb módszer, és a bonyolultabb problémákra vonatkozó visszajelzés adására szolgál, valamint a formális visszajelzés, amely a vállalat teljesítményértékeléséhez kapcsolódik, a tanfolyam előtt összegyűjtött információk alapján szükséges testreszabással kerül beépítésre. A visszajelzés adásán túl a vezetők elsajátítják a visszajelzés fogadásának és elfogadásának megfelelő módszereit is, függetlenül attól, hogy az konstruktív vagy negatív és megalázó.

    Az program végére a résztvevők képesek lesznek

    • megértik a visszajelzési kultúra lényegét, és felismerik az abban betöltött szerepüket és felelősségüket,
    • megtanulják és begyakorolják a visszajelzés adásának leghatékonyabb módszereit,
    • megtanulják, hogyan kérjenek hatékonyan visszajelzést, és hogyan reagáljanak rá megfelelően.

    Témáink az „VISSZAJELZÉS KULTÚRA” program során

    • Fő problémák a visszajelzésekkel kapcsolatban
    • A Visszajelzés Kultúra elemei és szempontjai
    • A különböző visszajelzések hatásai
    • A visszajelzés három típusa
    • Mikor és hogyan használjunk mikro-visszajelzést
    • A strukturált visszajelzés komplex keretei
    • Formális visszajelzés: a teljesítményértékelő megbeszélés elsajátítása az előkészítéstől a nyomon követésig (vállalatspecifikusan)
    • A visszajelzés kérésének módjai, akadályok és azok kezelése
    • Hogyan fogadjunk konstruktív vs. megalázó visszajelzést?
    • A negatív kérdezés alkalmazása
    • Szituációs gyakorlatok a visszajelzés egyes típusaihoz
    • Egyéni cselekvési terv

    Segítségre van szükséged a témában?

    Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

      Kapcsolódó megoldások