Bezárás    

    DEVELOR Tanácsadó Zrt. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72. Cégjegyzékszám: 01-10-045069

    Mutasd az összes elérhetőséget!
    Lépj kapcsolatba velünk!    
    • Attitűdformálás
    • Vezetés és Menedzsment
    • Ügyfélszolgálat, Értékesítés és Tárgyalástechnika
    • Személyes hatékonyság és Kommunikáció
    • Csapatépítés és Együttműködés
    • Felmérés és Diagnosztika
    • HR tanácsadás és coaching
    • Szolgáltatások

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Keress szolgáltatásaink között!

    Forrásaink közt található

    • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Fedezd fel tartalmainkat!

    Kinek javasoljuk?

    • Közép- és felsővezetőknek

    Hány résztvevőnek?

    1 - 6 fő

    Mennyi ideig tart?

    60 perc - 0,5 nap

    • Személyes tréning

    Miért fontos a hatékony üzleti kommunikáció?

    Az üzleti életben nagyon fontos a megfelelő kommunikációs stílus elsajátítása, hisz a versenyképesség és így a bevétel is múlhat rajta. Ha nem tudjuk magunkat jól képviselni egy üzleti tárgyaláson, vagy nem kommunikálunk jól a partnerekkel, annak az egész vállalatra nézve hosszú távú negatív hatása is lehet.

    A hatékony üzleti kommunikációhoz elengedhetetlen a kommunikációs készségek fejlesztése, mind vezetői, mindés alkalmazotti szinten. Az eredményes kommunikációhoz rendkívül fontos a partnerek és a célok alapos és pontos ismerete. Sikerre vinni egy tárgyalást? Eladni egy terméket? Bármi is a cél, kellően magabiztosan és megfelelő módon kell megnyilvánulni ahhoz, hogy gyümölcsöző kapcsolat alakulhasson ki partnereinkkel.

    üzleti kommunikáció a Develor szolgáltatásai között

    Milyen területeken alkalmazható?

    Gyakorlatilag az üzleti élet bármely területén alkalmazható az üzleti kommunikáció, és érdemes is fejleszteni a hatékonyabb működés, és a jobb eredmények elérése érdekében.

    Elkötelező interjú

    A vezetők bizonyos rendszerességgel strukturált beszélgetést, úgynevezett elkötelező interjút folytatnak a munkavállalókkal. Az ilyen jellegű tárgyalások során nagyon fontos, hogy mindkét fél őszintén és nyitottan tudjon a másik felé fordulni.

    Teljesítményértékelő beszélgetés

    A teljesítményértékelés sokszor inkább rossz érzést kelt a munkavállalókban, azonban megfelelő kommunikációs stratégiával egy sokkal motiválóbb élménnyé tehető számukra.

    Tárgyalástechnika

    A tárgyalástechnika az egyik legfontosabb területe az üzleti kommunikációnak. A legtöbb hibát ugyanis ezen a területen véthetik a résztvevők, ha nem tudják a megfelelő kommunikációs formát megtalálni az adott helyzetben.

    Ügyfélszolgálat és panaszkezelés

    Az ügyfélelégedettség kritikus pontja egy vállalkozásnak. Ha az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák nem megfelelő hangnemben kommunikálnak, hamar panaszáradatban találhatja magát a cég. Rendkívül fontos, hogy kiélezett helyzetekben a problémamegoldó készség és a korrektség kerüljön előtérbe.

    Interjútechnikák

    Egy cégnél számos alkalommal lehet szükség új munkaerő felvételére. Ahhoz azonban, hogy valóban a cég számára legmegfelelőbb jelentkezőt válasszák ki, az interjúztatás folyamatát is jól szervezetté és strukturálttá érdemes tenni.

    Mesteri prezentáció

    Egy jó prezentációval bármit el lehet adni. Ahhoz, hogy a hallgatóság gondolkodását megváltoztasd, meggyőző érvelési technikákat és a pozitív érzelmi befolyásolást is érdemes kiválóan alkalmazni.

    Hatékony értekezletek vezetése

    Sok munkahelyen gondot okoz az értekezletek, meetingek megszervezése, mert legtöbbször időrabló tevékenységnek tartják. A hatékony értekezlet azonban néhány készség fejlesztésével azonnal elérhetővé válik, így a munkafolyamatok valóban konstruktívabbá tehetők.

    Multikulturális kommunikáció

    Ha több külföldi partnerrel is rendelkezik a cég, fontos, hogy ismerjék az ő kultúrájukat, üzleti kultúrájukat és kommunikációs stratégiáikat. Számos félreértés és vitás helyzet elkerülhető ennek a készségnek, tudásnak a birtokában.

    Asszertív kommunikáció

    Az asszertív kommunikáció nem ad megoldást minden helyzetre, de a legtöbb szituációban rendkívül jól alkalmazható. Sokkal hatékonyabbá és gördülékenyebbé tehető általa egy vitás helyzet megoldása a munkahelyi és üzleti közegben.

    hatékony üzleti kommunikáció

    Milyen készségeket sajátíthatnak el a résztvevők?

    • Asszertív kommunikációs készséget, így minden helyzetben képesek lesznek felismerni, milyen  kommunikációs lehetőségeik vannak, és hogyan tudják ezeket alkalmazni.
    • Üzleti kommunikációs készséget, hogy az üzleti partnerekkel megfelelő stílusban és módon kommunikálhassanak.
    • Tárgyalástechnikai tudást, amit bármilyen megbeszélés során alkalmazni tudnak.
    • Magabiztos kommunikációt, ami hozzásegíti a résztvevőket az üzleti megbeszéléseken, tárgyalásokon önmaguk hatékony képviseletére.
    • Logikus, megfelelő fogalmazást és beszédmódot, hogy minden helyzetben egyértelműen tudják magukat kifejezni.
    • Meggyőző érvelést, hogy az üzleti megbeszéléseken elérjék a kitűzött céljaikat.
    • Multikulturális ismereteket, hogy külföldi partnerekkel is magabiztosan kommunikálhassanak bármilyen helyzetben.

    Kinek ajánljuk az üzleti kommunikáció tréninget?

    • Vezetőknek, akik rendszeresen vesznek részt megbeszéléseken, tárgyalásokon.
    • Azoknak a munkatársaknak, akik üzleti partnerekkel tartják a kapcsolatot, megbeszéléseket szerveznek.
    • Értékesítési területen dolgozóknak.
    • HR területen dolgozóknak, akik rendszeresen interjúztatnak.
    • Ügyfélszolgálati munkatársaknak.
    • Mindenkinek, aki emberekkel foglalkozik a mindennapjai során.

    Miért érdemes a Develor szolgáltatásait választani?

    Professzionális szakmai csapat

    A Develor már 30 éves szakmai múltat tudhat a háta mögött, mely idő alatt Európa egyik vezető tréning-tanácsadó cégévé fejlődtünk. Hiszünk a folyamatos innovációban, ezért kollégáinkat is rendszeresen képezzük.

    Vállalkozások fejlesztése

    Célunk, hogy minél több vállalkozás fejlődését elősegítsük a munkatársak képzésével, mert hisszük, hogy minden vállalkozás motorja az elkötelezett munkavállaló.

    Szolgáltatások széles választéka

    A Develor különböző területeken kínál magas szintű képzéseket, tréningeket, melyeket minden esetben az egyedi, illetve piaci igényekhez igazítunk. Nálunk talál művezető képzést, coaching szolgáltatásokat, de tehetségmenedzsment programot is. Büszkék vagyunk rá, hogy idáig minden programunk mérhető eredményeket hozott.

    Ha Önnek is fontos az üzleti partnereivel való kommunikáció, esetleg szeretné bővíteni partneri kapcsolatait, munkatársait pedig fejleszteni, válassza az üzleti kommunikáció tréninget és a Develort!

    Fektessen be kollégáiba és a vállalkozásába, és képviselje cégét profi módon!

    Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

      Kapcsolódó megoldások