Bezárás    

    DEVELOR Tanácsadó Zrt. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72. Cégjegyzékszám: 01-10-045069

    Mutasd az összes elérhetőséget!
    Lépj kapcsolatba velünk!    
    • Attitűdformálás
    • Vezetés és Menedzsment
    • Ügyfélszolgálat, Értékesítés és Tárgyalástechnika
    • Személyes hatékonyság és Kommunikáció
    • Csapatépítés és Együttműködés
    • Felmérés és Diagnosztika
    • HR tanácsadás és coaching
    • Szolgáltatások
    Személyes tréning

    Diversity & Inclusion

    Játék alapú tréning

    VUCA Mindset

    Személyes tréning

    Digital mindset

    Személyes tréning

    Munkabiztonsági attitűd

    Virtuális tréning

    Growth mindset

    Személyes tréning

    Vezetői Bátorság

    Személyes tréning

    AI mindset workshop

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Keress szolgáltatásaink között!

    Forrásaink közt található

    • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Fedezd fel tartalmainkat!

    Kinek javasoljuk?

    • Minden munkavállaló számára

    Hány résztvevőnek?

    nincs felső korlát

    Mennyi ideig tart?

    2 nap

    Úgy gondolhatnánk, az értékesítéshez mindenki ért. Vagy vevőként, vagy eladóként tisztában vagyunk vele, hogy mi is egy értékesítő feladata. De vajon tényleg tudjuk-e mitől jobb az egyik értékesítő, mint a másik? Mi az, ami növeli egy értékesítő hatékonyságát? Sokszor megkövesedett gyakorlat, berögzült viselkedések nehezítik az értékesítők munkáját, s ezeknek a hátrányos szokásoknak az esetek nagy részében ők maguk sincsenek tudatában. Nem elég, ha valaki csak egyszerűen jó értékesítő szeretne lenni. Ismernie kell azokat a módszereket, melyek alkalmazása révén valóban azzá is válhat.

    A TELEFONOS ÉRTÉKESÍTÉSI TRÉNINGET több-kevesebb gyakorlattal és előképzettséggel rendelkező telefonos értékesítőknek állítottuk össze. A tréning tudatosítja a résztvevőkben az értékesítési folyamat egyes szakaszait, rámutat azokra a hibákra, melyeket rutinos vagy kezdő értékesítők elkövethetnek, s egyben módot ad a helyes taktika begyakorlására.

    A RÉSZTVEVŐK MÉLYSÉGÉBEN MEGISMERIK az egyes értékesítési szakaszok szerepét és fontosságát, a szakaszokon belüli hibákat és helyes viselkedésmódokat. Ismeretet szereznek a partneri viselkedéstípusokból, azok beazonosításának módjáról, illetve ezen partneri viselkedések üzletre, üzletkötésre gyakorolt hatásáról, valamint a negatív hatások megelőzésének lehetőségeiről.

    A tréning kevés elméleti részt, de annál több valószerű helyzetgyakorlatot és valós helyzetek elemzését foglalja magában.

    A program végére a résztvevők képesek lesznek a telefonos értékesítés megbeszélés vezetésére, kialakítani az ügyfélbizalmat, a megfelelő viselkedéssel reagálni a különböző viselkedésű ügyfelekre és feltárni a vásárlók igényeit. Képesek lesznek meggyőzően prezentálni cégüket, terméküket, szolgáltatásukat, valamint határozottan tárgyalni és kezelni az ellenvetéseket.

     

    Témák:

    • A vásárlás feltételei
    • A bizalom fontossága az értékesítésben és kialakításának eszközei
    • A telesales jellegzetességei
    • Az értékesítési folyamat lépései
    • A különböző értékesítési stílusok, azok erősségei, gyengéi
    • A DOS vevőtipológiája, az ügyféltípusok jellemző viselkedései, motivációi
    • Az egyes típusokkal szemben követendő magatartás
    • Az igényfelmérés szerepe
    • A hiteles termékbemutatás módszertana
    • Az ellenvetés kezelés módszerei

    Segítségre van szükséged ezen témával kapcsolatban?

    Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

      Kapcsolódó megoldások