DEVELOR Tanácsadó Zrt. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72. Cégjegyzékszám: 01-10-045069
nincs felső korlát
2 nap
Úgy gondolhatnánk, az értékesítéshez mindenki ért. Vagy vevőként, vagy eladóként tisztában vagyunk vele, hogy mi is egy értékesítő feladata. De vajon tényleg tudjuk-e mitől jobb az egyik értékesítő, mint a másik? Mi az, ami növeli egy értékesítő hatékonyságát? Sokszor megkövesedett gyakorlat, berögzült viselkedések nehezítik az értékesítők munkáját, s ezeknek a hátrányos szokásoknak az esetek nagy részében ők maguk sincsenek tudatában. Nem elég, ha valaki csak egyszerűen jó értékesítő szeretne lenni. Ismernie kell azokat a módszereket, melyek alkalmazása révén valóban azzá is válhat.
A TELEFONOS ÉRTÉKESÍTÉSI TRÉNINGET több-kevesebb gyakorlattal és előképzettséggel rendelkező telefonos értékesítőknek állítottuk össze. A tréning tudatosítja a résztvevőkben az értékesítési folyamat egyes szakaszait, rámutat azokra a hibákra, melyeket rutinos vagy kezdő értékesítők elkövethetnek, s egyben módot ad a helyes taktika begyakorlására.
A RÉSZTVEVŐK MÉLYSÉGÉBEN MEGISMERIK az egyes értékesítési szakaszok szerepét és fontosságát, a szakaszokon belüli hibákat és helyes viselkedésmódokat. Ismeretet szereznek a partneri viselkedéstípusokból, azok beazonosításának módjáról, illetve ezen partneri viselkedések üzletre, üzletkötésre gyakorolt hatásáról, valamint a negatív hatások megelőzésének lehetőségeiről.
A tréning kevés elméleti részt, de annál több valószerű helyzetgyakorlatot és valós helyzetek elemzését foglalja magában.
A program végére a résztvevők képesek lesznek a telefonos értékesítés megbeszélés vezetésére, kialakítani az ügyfélbizalmat, a megfelelő viselkedéssel reagálni a különböző viselkedésű ügyfelekre és feltárni a vásárlók igényeit. Képesek lesznek meggyőzően prezentálni cégüket, terméküket, szolgáltatásukat, valamint határozottan tárgyalni és kezelni az ellenvetéseket.
Témák:
Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!