DEVELOR Tanácsadó Zrt. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72. Cégjegyzékszám: 01-10-045069
12 - 15
2 nap
A COVID utáni időkben a B2B értékesítők előre nem látott kihívásokkal szembesülnek: az ügyfelek nem szívesen találkoznak, és ha mégis, akkor is inkább egy rövidebb, online találkozót választanak. A találkozó során gyakran zavarják őket a több csatornán érkező értesítések. Ezen segíthet a stratégiai ügyfélmenedzsment!
Hogyan tudjuk a találkozókat optimalizálni, úgy, hogy a megfelelő személyek figyelmét felkeltjük és meg is tartjuk a megfelelő témák kiválasztásával? A képzés megismerteti a vásárlási ciklus és a döntéshozó egység (DMU) fogalmát – rámutatva, hogy az értékesítők kritikus, sikeres viselkedése attól függ, hogy az ügyfél milyen szerepet tölt be a DMU-ban, és az ügyfél hozzáállása attól függ, hogy éppen hol tartanak a vásárlási ciklusban.
A résztvevők a képzés teljes időtartama alatt egy gamifikált esettanulmányon keresztül tanulják meg ezeket a viselkedési formákat: egy higiéniai cég, amely egy szállodának szeretne értékesíteni.
A szálloda vezetőségének tagjai a DMU különböző szerepeiben, a vásárlási ciklus különböző szakaszaiban vannak, különböző érdekeltségekkel és elvárásokkal. A három, egymással versengő csapatra osztott résztvevők 5 fiktív héten keresztül tárgyalnak a menedzsment csapat tagjaival.
A különböző tárgyalási típusok megismerése mellett a résztvevők folyamatosan dolgoznak a DEVELOR SAM mátrixával, amely eszközként és útmutatóként szolgál a stratégiai ügyfélkezeléshez.
Időről időre kilépnek a játékból, és megvitatják a SAM-mátrix alkalmazását és a tanulságokat a valós életre vonatkoztatva. Folyamatosan azonnali visszajelzést kapnak és adnak, így zökkenőmentesen, inspiráltan és elkötelezetten tanulnak új készségeket.
Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!