Bezárás    

    DEVELOR Tanácsadó Zrt. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72. Cégjegyzékszám: 01-10-045069

    Mutasd az összes elérhetőséget!
    Lépj kapcsolatba velünk!    
    • Attitűdformálás
    • Vezetés és Menedzsment
    • Ügyfélszolgálat, Értékesítés és Tárgyalástechnika
    • Személyes hatékonyság és Kommunikáció
    • Csapatépítés és Együttműködés
    • Felmérés és Diagnosztika
    • HR tanácsadás és coaching
    • Szolgáltatások

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Keress szolgáltatásaink között!

    Forrásaink közt található

    • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Fedezd fel tartalmainkat!

    Kinek javasoljuk?

    • B2B értékesítési környezetben tevékenykedő értékesítő

    Hány résztvevőnek?

    12 - 15

    Mennyi ideig tart?

    2 nap

    Agilis működés Értékesítés és ügyfélélmény (CX)
    • Személyes tréning
    • Virtuális tréning

    A COVID utáni időkben a B2B értékesítők előre nem látott kihívásokkal szembesülnek: az ügyfelek nem szívesen találkoznak, és ha mégis, akkor is inkább egy rövidebb, online találkozót választanak. A találkozó során gyakran zavarják őket a több csatornán érkező értesítések. Ezen segíthet a stratégiai ügyfélmenedzsment!

    Hogyan tudjuk a találkozókat optimalizálni, úgy, hogy a megfelelő személyek figyelmét felkeltjük és meg is tartjuk a megfelelő témák kiválasztásával? A képzés megismerteti a vásárlási ciklus és a döntéshozó egység (DMU) fogalmát – rámutatva, hogy az értékesítők kritikus, sikeres viselkedése attól függ, hogy az ügyfél milyen szerepet tölt be a DMU-ban, és az ügyfél hozzáállása attól függ, hogy éppen hol tartanak a vásárlási ciklusban.

    stratégiai ügyfélmenedzsment képzési program a develortól

    A résztvevők a képzés teljes időtartama alatt egy gamifikált esettanulmányon keresztül tanulják meg ezeket a viselkedési formákat: egy higiéniai cég, amely egy szállodának szeretne értékesíteni.

    A szálloda vezetőségének tagjai a DMU különböző szerepeiben, a vásárlási ciklus különböző szakaszaiban vannak, különböző érdekeltségekkel és elvárásokkal. A három, egymással versengő csapatra osztott résztvevők 5 fiktív héten keresztül tárgyalnak a menedzsment csapat tagjaival.

    A különböző tárgyalási típusok megismerése mellett a résztvevők folyamatosan dolgoznak a DEVELOR SAM mátrixával, amely eszközként és útmutatóként szolgál a stratégiai ügyfélkezeléshez.

    Időről időre kilépnek a játékból, és megvitatják a SAM-mátrix alkalmazását és a tanulságokat a valós életre vonatkoztatva. Folyamatosan azonnali visszajelzést kapnak és adnak, így zökkenőmentesen, inspiráltan és elkötelezetten tanulnak új készségeket.

    Az program végére a résztvevők képesek lesznek

    • elsajátítják a kritikus viselkedési formákat, hogy alkalmazkodjanak a vevő DMU-ban betöltött szerepéhez, és ahhoz, ahol tartanak a vásárlási ciklusban
    • megtanulják, hogyan tervezzenek különböző típusú találkozókat a céltól függően
    • elkezdik tervezési eszközként használni a DEVELOR SAM mátrixát az erősebb és mélyebb ügyfélkapcsolatok kiépítéséhez

    Témáink az „STRATÉGIAI ÜGYFÉLMENEDZSMENT” program során

    • Egyéni értékesítési márka és célkitűzések
    • A vásárlási ciklus és szakaszai
    • A döntéshozatali egység (DMU)
    • A Glamour Guru Challenge  – egy stratégiai ügyfélmenedzsment eset 5 fordulóban
    • Találkozó a célnak megfelelően: találkozótípusok
    • Igényfelmérő találkozó: az ügyfél motivációinak és elvárásainak megértése
    • Képzési találkozó: hogyan válhat valaki iparági tanácsadóvá
    • Kihívást támasztó találkozó: új perspektívák beemelése
    • Termékbemutató megbeszélés: meggyőzés a személyre szabott előnyökkel
    • Megoldás bemutatása: a megfelelő üzenettel több ember meggyőzhető

    Segítségre van szükséged a témában?

    Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

      Kapcsolódó megoldások