Bezárás    

    DEVELOR Tanácsadó Zrt. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72. Cégjegyzékszám: 01-10-045069

    Mutasd az összes elérhetőséget!
    Lépj kapcsolatba velünk!    
    • Attitűdformálás
    • Vezetés és Menedzsment
    • Ügyfélszolgálat, Értékesítés és Tárgyalástechnika
    • Személyes hatékonyság és Kommunikáció
    • Csapatépítés és Együttműködés
    • Felmérés és Diagnosztika
    • HR tanácsadás és coaching
    • Szolgáltatások
    Személyes tréning

    Diversity & Inclusion

    Játék alapú tréning

    VUCA Mindset

    Személyes tréning

    Digital mindset

    Személyes tréning

    Munkabiztonsági attitűd

    Személyes tréning

    Growth mindset

    Személyes tréning

    Vezetői Bátorság

    Személyes tréning

    AI mindset workshop

    Személyes tréning

    VISSZAJELZÉS KULTÚRA

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Keress szolgáltatásaink között!

    Forrásaink közt található

    • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Fedezd fel tartalmainkat!

    Kinek javasoljuk?

    • B2B értékesítési környezetben tevékenykedő értékesítő

    Hány résztvevőnek?

    12 - 15

    Mennyi ideig tart?

    2 nap

    Agilis működés Értékesítés és ügyfélélmény (CX)
    • Személyes tréning
    • Virtuális tréning

    A COVID utáni időkben a B2B értékesítők előre nem látott kihívásokkal szembesülnek: az ügyfelek nem szívesen találkoznak, és ha mégis, akkor is inkább egy rövidebb, online találkozót választanak. A találkozó során gyakran zavarják őket a több csatornán érkező értesítések. Ezen segíthet a stratégiai ügyfélmenedzsment!

    Hogyan tudjuk a találkozókat optimalizálni, úgy, hogy a megfelelő személyek figyelmét felkeltjük és meg is tartjuk a megfelelő témák kiválasztásával? A képzés megismerteti a vásárlási ciklus és a döntéshozó egység (DMU) fogalmát – rámutatva, hogy az értékesítők kritikus, sikeres viselkedése attól függ, hogy az ügyfél milyen szerepet tölt be a DMU-ban, és az ügyfél hozzáállása attól függ, hogy éppen hol tartanak a vásárlási ciklusban.

    stratégiai ügyfélmenedzsment képzési program a develortól

    A résztvevők a képzés teljes időtartama alatt egy gamifikált esettanulmányon keresztül tanulják meg ezeket a viselkedési formákat: egy higiéniai cég, amely egy szállodának szeretne értékesíteni.

    A szálloda vezetőségének tagjai a DMU különböző szerepeiben, a vásárlási ciklus különböző szakaszaiban vannak, különböző érdekeltségekkel és elvárásokkal. A három, egymással versengő csapatra osztott résztvevők 5 fiktív héten keresztül tárgyalnak a menedzsment csapat tagjaival.

    A különböző tárgyalási típusok megismerése mellett a résztvevők folyamatosan dolgoznak a DEVELOR SAM mátrixával, amely eszközként és útmutatóként szolgál a stratégiai ügyfélkezeléshez.

    Időről időre kilépnek a játékból, és megvitatják a SAM-mátrix alkalmazását és a tanulságokat a valós életre vonatkoztatva. Folyamatosan azonnali visszajelzést kapnak és adnak, így zökkenőmentesen, inspiráltan és elkötelezetten tanulnak új készségeket.

    Az program végére a résztvevők képesek lesznek

    • elsajátítják a kritikus viselkedési formákat, hogy alkalmazkodjanak a vevő DMU-ban betöltött szerepéhez, és ahhoz, ahol tartanak a vásárlási ciklusban
    • megtanulják, hogyan tervezzenek különböző típusú találkozókat a céltól függően
    • elkezdik tervezési eszközként használni a DEVELOR SAM mátrixát az erősebb és mélyebb ügyfélkapcsolatok kiépítéséhez

    Témáink az „STRATÉGIAI ÜGYFÉLMENEDZSMENT” program során

    • Egyéni értékesítési márka és célkitűzések
    • A vásárlási ciklus és szakaszai
    • A döntéshozatali egység (DMU)
    • A Glamour Guru Challenge  – egy stratégiai ügyfélmenedzsment eset 5 fordulóban
    • Találkozó a célnak megfelelően: találkozótípusok
    • Igényfelmérő találkozó: az ügyfél motivációinak és elvárásainak megértése
    • Képzési találkozó: hogyan válhat valaki iparági tanácsadóvá
    • Kihívást támasztó találkozó: új perspektívák beemelése
    • Termékbemutató megbeszélés: meggyőzés a személyre szabott előnyökkel
    • Megoldás bemutatása: a megfelelő üzenettel több ember meggyőzhető

    Segítségre van szükséged a témában?

    Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

      Kapcsolódó megoldások