Bezárás    

    DEVELOR Tanácsadó Zrt. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72. Cégjegyzékszám: 01-10-045069

    Mutasd az összes elérhetőséget!
    Lépj kapcsolatba velünk!    
    • Attitűdformálás
    • Vezetés és Menedzsment
    • Ügyfélszolgálat, Értékesítés és Tárgyalástechnika
    • Személyes hatékonyság és Kommunikáció
    • Csapatépítés és Együttműködés
    • Felmérés és Diagnosztika
    • HR tanácsadás és coaching
    • Szolgáltatások

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Keress szolgáltatásaink között!

    Forrásaink közt található

    • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Fedezd fel tartalmainkat!

    Kinek javasoljuk?

    • Minden munkavállaló számára

    Hány résztvevőnek?

    nincs felső korlát

    Mennyi ideig tart?

    1 nap

    Amikor külső ügyfelekkel való tárgyalásról van szó, számos technikához fordulhatunk. De mi van akkor, ha a tárgyalópartnerünk a kollégánk? Ha egy – olykor nálunk magasabb pozícióban lévő – kollégával kapcsolatban kell az érdekeinket érvényesíteni?

    A BELSŐ TÁRGYALÁSOK világa érzékeny terep, hiszen nem állhatunk fel csak úgy egy megbeszélésről, vagy tehetjük le a telefont megállapodás nélkül. Olyan win-win helyzetet kell elérnünk, amely erősíti és nem rombolja a mindennapi munkakapcsolatokat, legyen az egy felettes vagy belső ügyfél.

    Azt gondolhatnánk, hogy formális felhatalmazás vagy vezetői pozíció nélkül nagyon limitált befolyásolási vagy érdekérvényesítési lehetőséggel rendelkezünk. A valóságban ugyanakkor ez nem így van.

    A tréning során – akárcsak egy külső ügyfél esetén – a résztvevők megismerik az érdekérvényesítési helyzetek (mint egyfajta belső tárgyalások) jellemzőit, dinamikáját. Megtanulják hogyan készülhetnek fel egy-egy nehezebb megbeszélésre a kollégájukkal, felettesükkel. Feltérképezik, mi lehet az adott partner érdeke, motivációja, preferenciái, és ennek alapján milyen stratégiát érdemes vele alkalmazni annak érdekében, hogy céljaink mellé állítsuk.

    Az érdekérvényesítési és meggyőzési képességeken túlmenően a program jelentősen erősíti az önértékelést és az önbecsülést, valamint azt az attitűdöt, hogy kollégáinkat ne ellenfélnek, hanem szövetséges partnernek tekintsük.

    Témák

    • A befolyásolás szerepe és jelentősége az üzleti életben belső ügyfelekkel
    • Alapfogalmak tisztázása: befolyásolás-meggyőzés-tárgyalás
    • A belső tárgyalások jellemzői, kihívásai
    • Felkészülés a belső tárgyalásra:
      • A megfelelő hozzáállás kialakítása
      • Célok és prioritások tisztázása
      • A partner helyzetének megértése
      • Megfelelő stratégia kialakítása
    • A negatív viselkedési spirál
    • A „belső valuták” fogalma
    • Nehéz belső kommunikációs helyzetek kezelése felettessel vagy problémás belső ügyféllel: egy ötlet/javaslat eladása, kérés megfogalmazása, negatív visszajelzés/hír

     

    Segítségre van szükséged ezen témával kapcsolatban?

    Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

      Kapcsolódó megoldások