Bezárás    

    DEVELOR Tanácsadó Zrt. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72. Cégjegyzékszám: 01-10-045069

    Mutasd az összes elérhetőséget!
    Lépj kapcsolatba velünk!    
    • Attitűdformálás
    • Vezetés és Menedzsment
    • Ügyfélszolgálat, Értékesítés és Tárgyalástechnika
    • Személyes hatékonyság és Kommunikáció
    • Csapatépítés és Együttműködés
    • Felmérés és Diagnosztika
    • HR tanácsadás és coaching
    • Szolgáltatások
    Személyes tréning

    Diversity & Inclusion

    Játék alapú tréning

    VUCA Mindset

    Személyes tréning

    Digital mindset

    Személyes tréning

    Munkabiztonsági attitűd

    Személyes tréning

    Growth mindset

    Személyes tréning

    Vezetői Bátorság

    Személyes tréning

    AI mindset workshop

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Keress szolgáltatásaink között!

    Forrásaink közt található

    • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Fedezd fel tartalmainkat!

    Kinek javasoljuk?

    • Minden munkavállaló számára

    Hány résztvevőnek?

    nincs felső korlát

    Mennyi ideig tart?

    1 nap

    Amikor külső ügyfelekkel való tárgyalásról van szó, számos technikához fordulhatunk. De mi van akkor, ha a tárgyalópartnerünk a kollégánk? Ha egy – olykor nálunk magasabb pozícióban lévő – kollégával kapcsolatban kell az érdekeinket érvényesíteni?

    A BELSŐ TÁRGYALÁSOK világa érzékeny terep, hiszen nem állhatunk fel csak úgy egy megbeszélésről, vagy tehetjük le a telefont megállapodás nélkül. Olyan win-win helyzetet kell elérnünk, amely erősíti és nem rombolja a mindennapi munkakapcsolatokat, legyen az egy felettes vagy belső ügyfél.

    Azt gondolhatnánk, hogy formális felhatalmazás vagy vezetői pozíció nélkül nagyon limitált befolyásolási vagy érdekérvényesítési lehetőséggel rendelkezünk. A valóságban ugyanakkor ez nem így van.

    A tréning során – akárcsak egy külső ügyfél esetén – a résztvevők megismerik az érdekérvényesítési helyzetek (mint egyfajta belső tárgyalások) jellemzőit, dinamikáját. Megtanulják hogyan készülhetnek fel egy-egy nehezebb megbeszélésre a kollégájukkal, felettesükkel. Feltérképezik, mi lehet az adott partner érdeke, motivációja, preferenciái, és ennek alapján milyen stratégiát érdemes vele alkalmazni annak érdekében, hogy céljaink mellé állítsuk.

    Az érdekérvényesítési és meggyőzési képességeken túlmenően a program jelentősen erősíti az önértékelést és az önbecsülést, valamint azt az attitűdöt, hogy kollégáinkat ne ellenfélnek, hanem szövetséges partnernek tekintsük.

    Témák

    • A befolyásolás szerepe és jelentősége az üzleti életben belső ügyfelekkel
    • Alapfogalmak tisztázása: befolyásolás-meggyőzés-tárgyalás
    • A belső tárgyalások jellemzői, kihívásai
    • Felkészülés a belső tárgyalásra:
      • A megfelelő hozzáállás kialakítása
      • Célok és prioritások tisztázása
      • A partner helyzetének megértése
      • Megfelelő stratégia kialakítása
    • A negatív viselkedési spirál
    • A „belső valuták” fogalma
    • Nehéz belső kommunikációs helyzetek kezelése felettessel vagy problémás belső ügyféllel: egy ötlet/javaslat eladása, kérés megfogalmazása, negatív visszajelzés/hír

     

    Segítségre van szükséged ezen témával kapcsolatban?

    Beszéljük meg, hogy mi az ideális megoldás számodra! Add meg adataidat és hamarosan megkeresünk!

      Kapcsolódó megoldások