A vállalatok zöme eljutott az „ügyfél az első” gondolatig, de ideje ezt is meghaladni, és a „munkavállaló az első” megközelítés jegyében aktívan tenni azért, hogy sikeresek legyünk a legjobb emberek bevonzásában és megtartásában. Erről beszélt Dr. Baranyai Attila kollégánk, a Budapest Institute of Banking (BIB) exclusive BIB Talks rendezvényén banki HR vezetők és képzési szakemberek előtt.
„Csak az elkötelezett munkatárs képes az ügyfeleket is lelkessé tenni. Az elkötelezettség érzelmi kötődést jelent, aminek következtében extra erőfeszítést teszünk. Emiatt fontos, hogy vonzó célt fogalmazzunk meg, hogy folyamatosan lehetőség legyen az egyéni fejlődésre és hogy megtaláljuk, miben adhatunk több önállóságot és szabadságot a kollégáknak.” – folytatta a gondolatsort Attila. Az ügyfélélmény és munkavállalói élmény kapcsolatáról és az ezzel kapcsolatos vezetői feladatokról tartott prezentációt rendkívül pozitív fogadtatásra talált a hallgatóságban. „Valóban, a munkavállalói elkötelezettség megteremtése és a munkavállalói élmény jelenti a banki HR területen az egyik legfontosabb kihívást” – erősítette meg az egyik résztvevő HR vezető.
A rendezvény másik előadója, Fábián Gergely, a BIB vezérigazgatója az élményalapú tanulásról beszélt, amely a BIB kulcsfontosságú törekvése. Az élményalapú tanulás kialakításában a DEVELOR is aktív szerepet vállalt a BIB megalakítása során.
Témák
Kezeld jól a hibrid kihívásokat!
Töltsd le a legújabb e-könyvünket, amely már kipróbált tippekkel rendelkezik a hibrid csapatban való működésről!