A technológia által javított felhasználói élmény segíti a 360°-os diagnosztika magasabb elfogadottságát és hatékonyságát. Ha a 360°-os visszajelzés szókapcsolatra vagy bármely más HR-eszközre gondolunk, valószínűleg a “vonzónak” lenni az utolsó szó, ami eszünkbe jut.
A ma rendelkezésre álló technológiával azonban nem vagyunk messze attól, hogy olyan megoldásokat kínáljunk, amelyek egyszerre vonzóak a tartalom, a funkciók és a vizuális megjelenés szempontjából.
Elérkezett a modern HR diagnosztika korszaka
A tanulási szokásokhoz hasonlóan a különböző HR-diagnosztikai és mérési eszközökkel szembeni elvárások is megváltoztak az elmúlt években.
Egy modern diagnosztikai eszköznek – amellett, hogy a kívánt információt nyújtja – könnyen használhatónak, online-nak, vizuálisan vonzónak és mobilbarátnak kell lennie. Megfelelő adatbiztonsági hitelesítéssel és technikai támogatással kell rendelkeznie. Ahelyett, hogy standard, dobozos megoldásokat kínálna, a vállalatra és a célcsoportra szabott kell legyen. Mindezt természetesen költséghatékony módon. |
Ezeknek az elvárásoknak való megfelelés nem könnyű kihívás a HR és a szolgáltatók számára, hiszen itt a fokozott felhasználói élmény igényéről beszélünk. Ha figyelembe vesszük, hogy egy 360°-os visszajelzési folyamat – az értékeltekkel és az értékelőkkel együtt – több mint 100 munkatársat is érinthet, a részvételi arány és a folyamat sikere nagyban függ az eszközzel kapcsolatos tapasztalatoktól.
Tapasztalataink szerint ezek a magas elvárások nehezen teljesíthetők, ha egy folyamat keretében több eszközt vagy különböző szolgáltatókat használnak. Nem is beszélve a hibák lehetőségéről vagy az érzékeny személyes adatok megosztásának lehetőségéről a folyamat során.
360°-os visszajelzés átdolgozása a felhasználói élmény érdekében
Ezen nagy igényeket támasztó elvárásoknak való megfelelés érdekében a DEVELOR kifejlesztette saját, integrált 360°-os visszajelző rendszerét. Az új, friss vizuális arculat mellett ez a rendszer épít 15 évnyi tapasztalatunkra is, amelyet a 360°-os projekteket megvalósítása során szereztünk.
Testre szabottan: azt mérjük, ami a vállalat és a célcsoport számára releváns
Az egyik legfontosabb alapelvünk a testre szabás. Nem hiszünk a készen kapható megoldásokban, ha diagnosztikáról van szó. Ezért kérdőíveinket mindig az ügyfelünk igényeihez szabjuk. Amiben azonban hiszünk, az a megoldás közös megtervezése. A kiterjedt e-mailes levelezés helyett a gyorsaságra és a kényelemre törekszünk, amikor anyagainkat HR-partnerekkel átnézetjük és jóváhagyatjuk. Mindezt egyetlen integrált rendszeren belül. |
|
Könnyen használható: Integrálj mindent egyetlen eszközbe
Egyedi fejlesztésű rendszerünk nem csak a kérdőívek létrehozását tudja kezelni, hanem a résztvevőkkel folytatott összes kommunikáció és az előrehaladásról szóló jelentések is könnyen kezelhetők a rendszerből. Az új felhasználói felület könnyű navigációt és gyors és kényelmes kérdőívkitöltést biztosít a résztvevők számára. Az eredmények vizualizációja kiváló támogatást nyújt az értelmezéshez és a további feldolgozáshoz. |
|
Megfelelően értelmezve: A folyamat támogatása professzionális tanácsadókkal
Azonban függetlenül attól, hogy a rendszer vagy a jelentések mennyire testreszabottak vagy modernek, ezek csak eszközök. Olyan információk halmaza, amelyek megfelelő értelmezés és feldolgozás nélkül félreértésekhez és akár károkhoz is vezethetnek. Tapasztalt tanácsadóink segítségével azonban a fejlesztés modern és vonzó eszközévé válik. |
További újdonságokért és érdekes szakmai hírekért kövess minket a LinkedInen és a Facebookon!
Témák
Develor NewsKezeld jól a hibrid kihívásokat!
Töltsd le a legújabb e-könyvünket, amely már kipróbált tippekkel rendelkezik a hibrid csapatban való működésről!