Mikor?
2025. március 3. és 10.
Workshop hossza
2x1 nap
Kinek ajánljuk?
B2B vagy nagy értékű B2C értékesítési szak- embereknek
A kutatás alapú akvizíció – vagyis az értékesítéshez szükséges kutatómunka – sok türelmet és kitartást kíván. Az értékesítők nemcsak számos elutasítást és kifogást kapnak, de hosszú az értékesítési átfutási idő és mindig a megfelelő helyen kell lenniük a megfelelő időben. A titok kulcsa a szervezetben több embert is befolyásoló ideális viselkedésben rejlik, ami biztosítja az üzletek lezárását.
Ezt nyújtja a Kutatás alapú akvizíció – nyílt workshop!
A Kutatás alapú akvizíció nyílt workshop résztvevői a program során megismerik a vásárlási folyamatot és annak szakaszait, az üzletek sikeres lezárásához szükséges ideális viselkedést. Felismerik, hogy egy szervezeten belül több ember, akár indirekt módon, de részt vesz a döntés meghozatalában különböző mértékű felelősséggel és érdekeltséggel, melyeket az értékesítőknek pontosan ismerniük kell.
A program második felében a résztvevők megtanulják azokat a gyakorlati lépéseket, amelyek garantálják a találkozók megszervezésének sikerességét, ahol képesek lesznek bizonyítani hitelességüket, bizalmat építeni partnereikben és sikerrel bemutatni ajánlataikat.
Miről lesz szó a Kutatás alapú akvizíció – nyílt workshopon?
- A vásárlói ciklus egy szervezeten belül és az értékesítők ideális viselkedése a ciklus tovább mozgatásában
- A szervezeten belüli döntéshozatali egységek és az értékesítők végső döntésre gyakorolt befolyásához szükséges ideális viselkedések
- A kutatás alapú akvizíció folyamata
- Kapcsolatépítési technikák és stratégiák
- A találkozók számának növeléséhez szükséges kapcsolatépítő technikák
- Előkészítés fókuszba helyezése, annak technikái
Miért éri meg jelentkezni?
Mert a workshop tudásanyaga nagymértékben csökkenti a bizonytalansági tényezőket a B2B értékesítés során, csökkenti az értékesítők stressz szintjét és világos, egyértelmű iránymutatást
nyújt nekik a sikerhez vezető úton. A workshop végére a résztvevők képesek lesznek:
- megérteni a vásárlói ciklusok jelentőségét; alkalmazkodni ehhez cselekvéseikkel annak érdekében, hogy az ügyfél a kedvező döntési szakasz felé mozduljon el
- azonosítani a szervezetben a döntéshozókat, feltárni az ő motivációikat és ehhez igazodóan testre szabni a a termék / megoldás bemutatását
- kutatást végezni olyan ismert vagy rejtett igények után, amelyek az értékesíteni kívánt megoldással megválaszolhatók
- megtervezni a nyertes kapcsolatfelvételi stratégiát és személyre szabott e-maileket írni az emlékezetes első benyomás érdekében
- felkészülni – testreszabott módon – az első benyomást jelentő telefonhívásra
- alapos felkészüléssel, akár váratlan tényeket is hozva, elérni, hogy az első találkozó emlékezetes maradjon, elnyerje az ügyfelek bizalmát, hiteles legyen
Kiknek javasoljuk a workshopot?
- B2B vagy nagy értékű B2C értékesítési szakembereknek
A Kutatás alapú akvizíció – nyílt workshop további tudnivalói
Regisztrálj és biztosítsd helyed még ma! Küldd el jelentkezésed a weboldal alján található kapcsolati űrlapon, és csatlakozz hozzánk inspiráló nyílt workshopunkon!
A programra tanácsadók, coach-ok, trénerek jelentkezését nem áll módunkban elfogadni.