Bezárás    

    DEVELOR Tanácsadó Zrt. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72. Cégjegyzékszám: 01-10-045069

    Mutasd az összes elérhetőséget!
    Lépj kapcsolatba velünk!    
    • Attitűdformálás
    • Vezetés és Menedzsment
    • Ügyfélszolgálat, Értékesítés és Tárgyalástechnika
    • Személyes hatékonyság és Kommunikáció
    • Csapatépítés és Együttműködés
    • Felmérés és Diagnosztika
    • HR tanácsadás és coaching
    • Szolgáltatások

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Keress szolgáltatásaink között!

    Forrásaink közt található

    • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Fedezd fel tartalmainkat!

     

    Amíg a munkatársak jelentik a legnagyobb értéket a cégnél – amiről úgy gondoljuk, igaz – a tanulás és fejlesztés az üzleti élet szerves része egy profi szervezetben.

    Kollégáid értékes időt töltenek tantermekben vagy online tanulási térben és sok pénzt áldoztok képzésekre.

    Sokan azt kérdezik, hogy a képzés valóban megfelel-e az elvárásoknak. Ez az elvárástól függ.

     

    Mi várható valójában egy tréningtől?

     

    Mire számítotok egy tréning eredményeként? Szerinted mennyire valósul meg viselkedésváltozás a tréninget követően?

    A híres Brinkerhoff-tanulmány azt bizonyítja, hogy egy klasszikus képzési környezetben a résztvevők 85%-a nem képes fenntartható viselkedésváltozást elérni a tréning után. A klasszikus környezet alatt „egyszeri tréning” megközelítést értünk, függetlenül attól, hogy tantermil vagy virtuális képzési formáról van-e szó. Ez azt jelenti, hogy a klasszikus képzésben részt vevő 12 kollégából 10 feleslegesen tölti a tréningen az idejét. Ezek a klasszikus tanfolyamok nem produktívak, és a résztvevők 15%-ának számára van csak hosszú távú hatása. A képzésbe fektetett pénz 15%-os megtérülése elegendő lenne? Úgy gondoljuk, hogy ez messze elmarad az elvárásoktól.

    Ez a megdöbbentő tény bizonyára elégedetlenséget okozhat az üzleti vezetők és a HR-szakemberek számára egyaránt. Számos tréningcég reagált erre a kihívásra azzal, hogy megpróbált izgalmasabb és szórakoztatóbb környezetet teremteni képzéseiken. 

    Bár ez jó hatással lehet a résztvevői élményre, nem elég a tanulás eredményesebbé tételéhez. Az tréning kudarcának fő oka másutt keresendő.

     

    A tréning már azelőtt sikertelen, mielőtt megtörténne

    Ahhoz, hogy megértsük, hogy a képzés hogyan hozhat sokkal nagyobb üzleti értéket, tudnunk kell, hogy miért nem működik.

    A kudarcok, a hatékonyság vesztés 20%-a a nem megfelelő felkészülés és a nem egyértelmű elvárások miatt következik be. Tanulmányok alapján a kudarcnak csak 10%-a a tréner tartalmának vagy a tréner alkalmatlanságának köszönhető. 

    A legnagyobb ok a nyomonkövetés hiánya, vagy ahogy mi nevezzük, a hiányzó alkalmazás támogatás, amely minden tréningfolyamat részét kellene képeznie. A képzés megvalósítási támogatásának célja a tartós viselkedésváltozás előidézése, ezáltal az üzleti eredmények befolyásolása.

     

    Terjeszd ki a tanulást!

    Mi lehet, mi legyen a válasz a tréning kudarcaira? A Brinkerhoff-tanulmány megállapításai alapján úgy gondoljuk, hogy a sikeres tanulási folyamat nem a tréningen kezdődik, hanem jóval azelőtt. Maga a képzés sem a tréning lezárásával ér véget.

    A DEVELOR X-Learning koncepció a válasz erre a kihívásra. Az X-Learning koncepció segítségével kiterjesztjük a tanulást időben, térben és mélységében is.

     

     

    A tudatosságtól a megvalósításig

    A maximális tanulási hatás biztosítása érdekében 7 lépéses tanulási úton vezetjük a tréning résztvevőinket, melyen minden lépésnek meghatározott szerepe és célja van. A résztvevők tudatosságának növelésétől és a tanulás iránti elkötelezettségük megszerzésétől kezdve a tényleges tanuláson át a viselkedésváltozás hosszú távú fenntartásáig célzott és személyre szabott módszereket kínálunk a fejlesztési cél elérésére.

    Kombináld a szinkron és az aszinkron tanulási elemeket

    A tanulási út megtervezéséhez tudatosan kombináljuk a szinkron és az aszinkron elemeket, legyen az online vagy offline, tantermi megvalósítás. A szinkron elemek olyan tanulási események, amelyekben a résztvevők egy csoportja egyszerre vesz részt a tanulásban, tréner vagy facilitátor vezetésével. Az aszinkron tanulás lehetővé teszi a résztvevők számára, hogy bármikor hozzáférhessenek az anyagokhoz és gyakorolhassák azt a részt, ami számukra szükséges.

    Sőt, a fejlesztési folyamat várható eredményeit is mérhetővé tehetjük! A DEVELOR szakemberei a Kirkpatrick tervezési és értékelési módszertanát követik a kívánt eredmény biztosítása érdekében.

    Az X-Learning tudatos és strukturált alkalmazása garantálja, hogy a fejlesztési program hozzájárul a sikeres üzleti eredményekhez, és bizonyítja, hogy a képzés mérhető értéket tud teremteni a vállalat számára.

    Ha kíváncsi vagy a 7 lépéses tanulási útra, vagy további részletekre, hogy hogyan alkalmazzuk az X-Learning megközelítést, vedd fel velünk a kapcsolatot!

     

    Kezeld jól a hibrid kihívásokat!

    Töltsd le a legújabb e-könyvünket, amely már kipróbált tippekkel rendelkezik a hibrid csapatban való működésről!