Bezárás    

    DEVELOR Tanácsadó Zrt. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72. Cégjegyzékszám: 01-10-045069

    Mutasd az összes elérhetőséget!
    Lépj kapcsolatba velünk!    
    • Attitűdformálás
    • Vezetés és Menedzsment
    • Ügyfélszolgálat, Értékesítés és Tárgyalástechnika
    • Személyes hatékonyság és Kommunikáció
    • Csapatépítés és Együttműködés
    • Felmérés és Diagnosztika
    • HR tanácsadás és coaching
    • Szolgáltatások

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Keress szolgáltatásaink között!

    Forrásaink közt található

    • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Fedezd fel tartalmainkat!

    A Wandera egy nemzetközi szoftverfejlesztő vállalat, amely elsősorban mobil biztonsággal és távoli elérés biztosításával foglalkozik. Radomír Antošt, a vállalat mérnöki területének alelnökét hívtuk meg előadóként a RE / Think HR nemzetközi webinar-sorozatába.

    Mit tanultunk Radomirtól?

    A gyors növekedés felkészültséget igényel

    Amikor Radomír csatlakozott a céghez, az épp egy robbanásszerű növekedés küszöbén állt. A csapat technikailag nagyon magas szinten volt, az együttműködés szempontjából azonban a szervezet nem állt készen a növekedésre. Ez volt az egyik kiváltó ok, ami miatt Radomír a vezetők fejlesztését kezdeményezte.

    A projektben nem csak a vezetők készségeit tervezték fejleszteni, hanem lehetőséget biztosítottak a munkamódszer szélesebb körű megvitatására, a teljes csapatot bevonásával. 

    Az együttműködés erősségeinek és fejlesztendő területeinek  felméréséhez a Team Sociomappinget használták, mely a kommunikáció gyakoriságát, fontosságát és minőségét vizualizálja, mély megértést nyújtva a csapat működésébe.

     

    A sociomapping széleskörű betekintést engedi a csapat kommunikációjába.

    Vezetőikkel együtt a csapatok tanulmányozták helyzetüket, és képesek voltak azonosítani és kezelni az együttműködés hiányosságait.  Ez segítette a Wanderát a nyílt kommunikáció kultúrájának fejlesztésében.

     

    “Láttam, hogy a csapat és vezetőjük közti együttműködés valóban javul.”

    A pandémia ismét próbára tette a cég felkészültségét

    A Wandera nagyon gyorsan reagált a 2020 márciusi járványra azzal, hogy teljességgel áttértek a távoli munkavégzésre.

    Melyek voltak azok a lépések, amelyek elősegítették a kommunikáció és az elkötelezettség megfelelő szintjének megőrzését?

    • Világos szabályok az első naptól kezdve, minden csapatnál
    • Rendszeres meetingek a működés átvizsgálására és továbbfejlesztésére
    • Az összes vezetői szint bevonása a döntéshozatalba
    • Figyelem a csapatok közötti kommunikációra
    • A fizikai világ szokásainak megőrzése online környezetbenHa részleteiben is érdekel a téma, nézd meg a Radomír előadásának videófelvételét!

     

    Köszönjük Radomírnak, hogy időt fordított ránk, és megosztotta a nemzetközi HR közösséggel a Wandera legjobb gyakorlatait!.

    Ha többet szeretnél megtudni a Team Sociomappingről, kattints ide, vagy vedd fel velünk a kapcsolatot itt! Tanácsadóink örömmel mutatják be ennek az eszköznek az előnyeit vezetői szinten, az együttműködésben és a csapatépítésben.

    Vegyél Te is részt nemzetközi HR webinarjainkon!

    Ne maradj le cikkeinkről és legújabb tartalmainkról, kövess minket a LinkedInen és a Facebookon!

    Ha élőben szeretnél részt venni a következő nemzetközi webinarunkon, már regisztrálhatsz itt.

    Kezeld jól a hibrid kihívásokat!

    Töltsd le a legújabb e-könyvünket, amely már kipróbált tippekkel rendelkezik a hibrid csapatban való működésről!

      Kapcsolódó cikkek