Bezárás    

    DEVELOR Tanácsadó Zrt. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72. Cégjegyzékszám: 01-10-045069

    Mutasd az összes elérhetőséget!
    Lépj kapcsolatba velünk!    
    • Attitűdformálás
    • Vezetés és Menedzsment
    • Ügyfélszolgálat, Értékesítés és Tárgyalástechnika
    • Személyes hatékonyság és Kommunikáció
    • Csapatépítés és Együttműködés
    • Felmérés és Diagnosztika
    • HR tanácsadás és coaching
    • Szolgáltatások
    Virtuális tréning

    Diversity & Inclusion

    Játék alapú tréning

    VUCA Mindset

    Személyes tréning

    Digital mindset

    Személyes tréning

    Munkabiztonsági attitűd

    Személyes tréning

    Growth mindset

    Személyes tréning

    Vezetői Bátorság

    Személyes tréning

    AI mindset workshop

    Szolgáltatásaink és megoldásaink között található

    • Megoldásaink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Keress szolgáltatásaink között!

    Forrásaink közt található

    • Cikkeink közötti kereséshez gépelj be minimum 3 karaktert.
    Fedezd fel tartalmainkat!

    Az ügyfélkiszolgálás és ügyfélélmény témában az egyik legrangosabb hazai üzleti elismerés a DEVELOR Legjobb Ügyfélélmény Projekt díj, amelyet 2017-ben az Eventrend üzemeltetésében álló 4 csillagos, bikácsi Zichy Park Hotel érdemelte ki.

    Az idei évben ötödik alkalommal készítette el átfogó ügyfélélmény-kutatását a DEVELOR Tanácsadó Zrt. A kutatás eredményeit bemutató gála rendezvényen ismételten átadták a Legjobb Ügyfélélmény Projekt Díjat. A díjat 2014 óta ítéli oda a DEVELOR azon vállalatoknak, melyeknél kiemelkedő jelentőségű ügyfélélmény fejlesztési projektet hajtottak végre az adott évben. Az elbírálás legfontosabb szempontja, hogy a projekt mérhető, fenntartható pozitív hatással bírjon az ügyfélkiszolgálás szintjére és az ügyfélélményre.

    Szabó Csaba, a DEVELOR Tanácsadó Zrt. vezérigazgatója a díjátadáshoz kapcsolódóan elmondta: „Az Eventrend Zichy Park Hotel csapata által végrehajtott egy éves projekt több szempontból is kiemelkedő volt. Sikerrel alkalmazták az ügyfélélmény fejlesztés számos elemét, az ügyfélút tervezéstől az ügyfélélmény viselkedési sztenderdek kialakításáig. A fejlesztés mérhető eredményt hozott árbevételben, a visszatérő vendégek arányának növekedésében, valamint a Tripadvisor, Facebook és Booking.com ügyfél visszajelzések terén is!”

    „Hatalmas megtiszteltetés számunkra a DEVELOR Legjobb Ügyfélélmény díja. 2016 óta üzemeltetjük a szállodát, amely rengeteg kihívással járt, de az első perctől kezdve éreztük, hogy az ügyfélélmény tudatos ápolása lesz a sikerünk kulcsa. Folyamatosan gyűjtjük a vendégek visszajelzéseit, ennek megfelelően korrigáljuk a hibákat és fejlesztjük szolgáltatásainkat. Ennek köszönhetően nő vendégeink elégedettsége, szállodánk ismertsége és reputációja.” – mondta Bottyán István a Zichy Park Hotel ügyvezető igazgatója.

    További információ:

    Ügyfélélmény definíciója: Az érintkezési pontokon – az előzetes tapasztalatok alapján – kialakult benyomás, amelyre egyaránt hatnak racionális és emocionális, tudatos és tudatalatti impulzusok.*

    *Copyright DEVELOR Tanácsadó Zrt.

    DEVELOR Tanácsadó Zrt.

    A DEVELOR 16 országban működő piacvezető tanácsadó vállalatként – európai és közel-keleti megbízásainak köszönhetően – kiemelkedő ügyfélélmény (CX) fejlesztési tapasztalatokkal rendelkezik a telekommunikációs, banki, biztosítási, autóértékesítési szektorban, valamint a közművek és közszolgáltatások területén. A DEVELOR az ügyfélélmény stratégia implementációjának, az emberi tranzakciók és kapcsolódó folyamatok fejlesztésének és az operatív vezetői rendszerek kialakításnak specialistája, kiemelt tekintettel a front-office munkatársak képzésére és az elkötelezettség fejlesztésére.

    www.develor.hu/ugyfelelmeny

    A Legjobb Ügyfélélmény Projekt díjról

    A díjat 2014 óta adja át a DEVELOR azon vállalatoknak, melyeknél kiemelkedő jelentőségű ügyfélélmény projektet hajtottak végre az adott évben. Az elbírálás legfontosabb szempontja, hogy a projekt mérhető, fenntartható pozitív hatással bírjon az ügyfélkiszolgálás szintjére és az ügyfélélményre. A korábbiakban a díjat a Magyar Telekom, a K&H Bank, Raiffeisen Bank International, Vodafone és a Volia (Ukrajna) vehette át.

    Kezeld jól a hibrid kihívásokat!

    Töltsd le a legújabb e-könyvünket, amely már kipróbált tippekkel rendelkezik a hibrid csapatban való működésről!

      Kapcsolódó cikkek