Az ügyfélkiszolgálás és ügyfélélmény témában az egyik legrangosabb hazai üzleti elismerés a DEVELOR Legjobb Ügyfélélmény Projekt díj, amelyet 2017-ben az Eventrend üzemeltetésében álló 4 csillagos, bikácsi Zichy Park Hotel érdemelte ki.
Az idei évben ötödik alkalommal készítette el átfogó ügyfélélmény-kutatását a DEVELOR Tanácsadó Zrt. A kutatás eredményeit bemutató gála rendezvényen ismételten átadták a Legjobb Ügyfélélmény Projekt Díjat. A díjat 2014 óta ítéli oda a DEVELOR azon vállalatoknak, melyeknél kiemelkedő jelentőségű ügyfélélmény fejlesztési projektet hajtottak végre az adott évben. Az elbírálás legfontosabb szempontja, hogy a projekt mérhető, fenntartható pozitív hatással bírjon az ügyfélkiszolgálás szintjére és az ügyfélélményre.
Szabó Csaba, a DEVELOR Tanácsadó Zrt. vezérigazgatója a díjátadáshoz kapcsolódóan elmondta: „Az Eventrend Zichy Park Hotel csapata által végrehajtott egy éves projekt több szempontból is kiemelkedő volt. Sikerrel alkalmazták az ügyfélélmény fejlesztés számos elemét, az ügyfélút tervezéstől az ügyfélélmény viselkedési sztenderdek kialakításáig. A fejlesztés mérhető eredményt hozott árbevételben, a visszatérő vendégek arányának növekedésében, valamint a Tripadvisor, Facebook és Booking.com ügyfél visszajelzések terén is!”
„Hatalmas megtiszteltetés számunkra a DEVELOR Legjobb Ügyfélélmény díja. 2016 óta üzemeltetjük a szállodát, amely rengeteg kihívással járt, de az első perctől kezdve éreztük, hogy az ügyfélélmény tudatos ápolása lesz a sikerünk kulcsa. Folyamatosan gyűjtjük a vendégek visszajelzéseit, ennek megfelelően korrigáljuk a hibákat és fejlesztjük szolgáltatásainkat. Ennek köszönhetően nő vendégeink elégedettsége, szállodánk ismertsége és reputációja.” – mondta Bottyán István a Zichy Park Hotel ügyvezető igazgatója.
További információ:
Ügyfélélmény definíciója: Az érintkezési pontokon – az előzetes tapasztalatok alapján – kialakult benyomás, amelyre egyaránt hatnak racionális és emocionális, tudatos és tudatalatti impulzusok.*
*Copyright DEVELOR Tanácsadó Zrt.
DEVELOR Tanácsadó Zrt.
A DEVELOR 16 országban működő piacvezető tanácsadó vállalatként – európai és közel-keleti megbízásainak köszönhetően – kiemelkedő ügyfélélmény (CX) fejlesztési tapasztalatokkal rendelkezik a telekommunikációs, banki, biztosítási, autóértékesítési szektorban, valamint a közművek és közszolgáltatások területén. A DEVELOR az ügyfélélmény stratégia implementációjának, az emberi tranzakciók és kapcsolódó folyamatok fejlesztésének és az operatív vezetői rendszerek kialakításnak specialistája, kiemelt tekintettel a front-office munkatársak képzésére és az elkötelezettség fejlesztésére.
A Legjobb Ügyfélélmény Projekt díjról
A díjat 2014 óta adja át a DEVELOR azon vállalatoknak, melyeknél kiemelkedő jelentőségű ügyfélélmény projektet hajtottak végre az adott évben. Az elbírálás legfontosabb szempontja, hogy a projekt mérhető, fenntartható pozitív hatással bírjon az ügyfélkiszolgálás szintjére és az ügyfélélményre. A korábbiakban a díjat a Magyar Telekom, a K&H Bank, Raiffeisen Bank International, Vodafone és a Volia (Ukrajna) vehette át.
Témák
Egyéb témákKezeld jól a hibrid kihívásokat!
Töltsd le a legújabb e-könyvünket, amely már kipróbált tippekkel rendelkezik a hibrid csapatban való működésről!