A DEVELOR kiemelkedően nagy figyelmet és erőforrást fordít az innovációra. Folyamatosan keressük a tudományos kutatások legfrissebb eredményeit és építjük be azokat szolgáltatásainkba, tréningjeinkbe. Ezért is örültünk a HVG felajánlásának, hogy szervezzünk közös szemináriumot Susan M. Weinschenk „A meggyőzés tudománya” című magyarul frissen megjelent könyvéhez kapcsolódva.
A 2015. október 28-i szemináriumon a viselkedéspszichológiai kutatásokból és az üzleti életből szerzett tapasztalatok alapján gyakorlati módszereket mutattunk be az etikus befolyásolásra. A szeminárium az alábbi témákra tért ki:
Az összetartozás vágya – befolyásolás a szociális motivációra építve | |
A szokások megváltoztatása | |
A történetek ereje | |
Jutalom és büntetés | |
Tartós változások előidézése egyéni és szervezeti szinten |
A megjelent csaknem 100 résztvevő aktívan vett részt a témák megtárgyalásában és a gyakorlatokban. A program végén kitöltött résztvevői értékelőlapok tartalmát a HVG munkatársai így összegezték: „hasznosítható ismeretek, érdekes előadások, remek hangulat.” Különösen magas értékelést kapott dr. Baranyai Attila humoros, elgondolkodtató és egyéni szemléletmódot tükröző előadásmódja, ami nem meglepő, hiszen Attila mögött rendkívüli sok sikeres konferencia előadói tapasztalat áll.
A téma iránt érdeklődőknek ajánljuk a könyv elolvasását és a Hatásgyakorlás és befolyásolás (Impact and Influencing) DEVELOR tréninget.
Témák
Egyéb témákKezeld jól a hibrid kihívásokat!
Töltsd le a legújabb e-könyvünket, amely már kipróbált tippekkel rendelkezik a hibrid csapatban való működésről!