Tegyük érthetővé ötleteinket, termékeinket és szolgáltatásainkat!
Képzeljük el azt a helyzetet, amikor pillanatok alatt el tudjuk érni, hogy az ügyfelünk, csapatunk vagy a főnökünk a mi álláspontunkat képviseli! A magyarázás, azaz a meggyőzés művészetének elsajátításával sikeresebbek lehetünk, mert a legkülönbözőbb helyzetekben tudjuk világosan és hatásosan átadni gondolatainkat.
Hogyan vegyünk rá másokat, hogy a mi céljainkra fókuszáljanak? Milyen eszközökkel érhetünk el eredményt? Hogyan legyünk emlékezetesek? Ezekre a kérdésekre kapott választ az a 130 érdeklődő, akik részt vettek a HVG és a DEVELOR közös szemináriumán 2014. április 2-án.
Ha Önt is érdekli, hogy Lee LeFever és a Common Craft mivel ért el kiemelkedő sikert az Intel, a Google, a Dropbox és a Ford termékeiről készített magyarázatai során, kérje ajánlatunkat az új prezentációs tréningünkről!
Témák
Egyéb témákKezeld jól a hibrid kihívásokat!
Töltsd le a legújabb e-könyvünket, amely már kipróbált tippekkel rendelkezik a hibrid csapatban való működésről!